vrijdag 21 november 2014

Shoplog Forever21

Poeh, ik moet weer even aan de rem trekken wat betreft het kopen van kleding. Voor mijn shoplog van mijn dagje Breda met mijn moeder en mijn zus was de laatste shoplog uit juli. Inmiddels zijn we binnen drie weken, drie shoplogs verder. Oeps. Ik werd gewoon weer even gegrepen. Zo plaatste ik bij de Forever21 een bestelling voor vier kledingstukken en verschillende sieraden. Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen en vandaag laat ik zien wat ik binnen heb gehad.

Mocht het je opvallen; ja ik heb een dikke wang op de foto's. Ik kreeg mijn bestelling binnen op het moment dat ik een tandvlees/kies-ontsteking had waardoor mijn wang ontzettend dik werd (ik kon mijn mond amper open doen, erg fijn). Inmiddels is het allemaal weer over en de veroorzaker, een net doorkomende verstandskies, is getrokken. 




Ik kwam terecht op de webshop van Forever21 omdat de vriendin waarvoor ik een cadeautje moet kopen voor onze "Sinterkerst-viering" sieraden vraagt. Forever21 heeft ontzettend veel toffe én goedkope sieraden. Helaas voor mijn portemonnee maar gelukkig voor mijn wintergarderobe zag ik ook nog wat leuke kledingstukken voor mezelf, dus ik plaatste een bestelling van €93,30 (autsj...).


Ten eerste het kledingstuk waar ik het meest blij mee ben: deze zwarte kanten top. Deze top kostte slechts €14,95 en bestaat compleet uit kant; je moet er dus wel een hemdje onder dragen. Ik ben persoonlijk gek op kant, dus ik was hier gelijk verliefd op. De top heeft lange mouwen, een rits in de achterkant bij de nek en de onderkant heeft een mooie afwerking. Ik denk dat deze top erg mooi is op een rokje, waarmee je een wat nettere outfit creëert, maar ook op een jeans, wat voor de "alledaagse" look misschien wat geschikter is. De schouders zijn gevuld en staan dus ietwat steviger omhoog, daarnaast schijnt dit stukje ook niet door.


In de winter draag ik zelden wit, omdat ik zelf ook zo wit word, maar deze gestreepte top met lange mouwen vond ik toch wel erg leuk. Deze top kostte €13,45.


Mijn vriend vond dit shirt mijn leukste aankoop. Ik vind 'm zelf ook ontzettend tof en heb 'm al enkele keren gedragen met een zwarte nepleren legging eronder. Dit shirt met het "Southwestern"-patroon (zoals Forever21 het zelf zo mooi zegt) kostte €19,75.


Het laatste kledingstuk wat ik aan mijn virtuele mandje toevoegde was dit heerlijk warme en donkerblauwe vest van €20,95. Dit vest zit echt heerlijk en is daarnaast iets langer, wat ik momenteel erg tof vind.


Dit setje bestaat uit zowel de oorbellen als het kettinkje, beide van goud en zeer subtiel. Ik ben gek op kettingen, zowel grote opvallende als kleine subtiele, en de oorbelletjes vind ik erg classy. Dit setje kostte €3,45.


Ook kocht ik twee subtiele armbandjes. Dit setje kostte €3,95.



Tot slot kocht ik voor mezelf een setje van vijf ringen. De ringen zijn getwist en hebben allemaal een klein steentje. De kleuren van de steentjes zijn rood, zwart, wit, beige/roze en blauw. Het ringensetje kostte €3,45.



Als laatste zal ik laten zien wat ik voor mijn vriendin heb gekocht (no worries, mijn vriendinnen weten niets van mijn blog af). Ten eerste bovenstaande mintgroene oorbellen en daarnaast de set met twee armbanden. Zowel de oorbellen als de armbanden vind ik ontzettend bij mijn vriendin passen. De oorbellen kostte  €5,90 en de armbanden €7,45. Hiermee zit ik dus over het afgesproken bedrag van maximaal €10,- maar ik vond ze zo leuk!

13 opmerkingen:

  1. Mooie nieuwe items heb je er bij <3 Het zwarte kanten topje en de armbandjes zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie items heb je gekocht, vooral je sieraden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat shirt met het "Southwestern"-patroon is echt vet! Staat je allemaal super, trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat laatste vest is echt super leuk! Als ik van het weekend geen leuk vest kan vinden, weet ik wel waar ik ga shoppen, haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke aankoopjes, ik ben fan van je donkerblauwe vest en je juweeltjes!^^

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs mooie aankopen!
    De zwarte kanten top is prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind alles echt super, maar die kanten top springt er echt voor mij uit!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie items heb je gekocht! Zeker de sieraden! Ik ben fan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt echt prachtige items gekocht! Die sieraden zijn zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Die sieraden vooral! Ik ben onlangs ook super leuk geshopt bij de forever 21!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zwarte kanten top is echt prachtig! Ik ben echt gek op kan, hihi. Die armbandjes vind ik ook erg schattig! Laatste tijd ben ik heel erg van de subtiele sieraden. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen