vrijdag 31 oktober 2014

Shoplog - Dagje Breda (H&M, Vero Moda and more)

Een tijdje terug was het weer tijd voor het tweejaarlijkse shopdagje van mijn moeder, zus en ik. Ditmaal gingen we naar ons eigen vertrouwde stadje Breda. We hebben heerlijk geshopt, ontzettend veel gekletst en goddelijk geluncht bij Sumo. De plog van deze dag vind je hier. Vandaag ga ik laten zien wat ik daadwerkelijk allemaal mee naar huis heb genomen.




Ten eerste twee paar schoenen die ik enkele dagen voor onze shopdag binnenkreeg (zoals je ook in mijn plog kan zien, want dan draag ik het linker paar). Ik zag deze sneakers in de webshop van de H&M en was gelijk verliefd. Ik ben momenteel gek op comfortabele en stoere schoenen. Alleen dan komt het moeilijke gedeelte: welke van de twee kies je? Ik vind de blauwe met de bloemetjes het leukste, maar de zwarte met het kant staan vrijwel overal goed bij. Zo dacht ook mijn moeder erover, dus ze bood aan één van de twee paar te betalen, zodat ik beide kon kopen. Uiteindelijk hebben mijn ouders voor beide sneakers betaald (ik word verwend). €29,99 per paar.


De eerste winkel die we inliepen was de Vero Moda. Daar kocht ik gelijk twee kledingstukken, met als eerste deze heerlijke warme trui voor €12,95.


Daarnaast kocht ik bij de Vero Moda dit mooie kanten "vestje" voor €24,95. Ik denk dat deze vooral mooi staat bij hemdjes of mouwloze jurkjes.


Bij The Sting vond ik een broek met een groen/blauwige kleur. Ik heb in het pashokje een belachelijk slechte foto gemaakt, dus die bespaar ik jullie. Ook heb ik niet het prijskaartje bewaard, maar één of ander kaartje waar alleen het merk op staat, dus helaas moet ik jullie de prijs ook besparen. Verzin er maar een mooi bedrag bij (kon dat bij de kassa ook maar).


Ik ben de laatste tijd echt een H&M-fan. Ook deze dag slaagde ik er weer goed, met twee shirts, een heerlijk vest en een lange sjaal. O ja, en sokken. Door deze foto zou je bijna denken dat ik van bordeauxrood hou.


Twee nieuwe shirts. Links één met korte mouwen, die slechts €4,95 kostte, en rechts een wijder shirt met lange mouwen (dit is hetzelfde shirt als die ik in de plog aan heb, alleen in een andere kleur). Deze kostte €9,99.


En dan dit goddelijke vest. Mijn god, dit vest is zó lekker warm. Heer-lijk. Hij is ook vrij lang aan de achterkant, waardoor je helemaal ingepakt bent. Dit vest kostte €29,99.


Sokken! Ook nodig. €6,99


Het is weer herfst, dus tijd voor sjaals, mutsen en de hele mikmak. Deze leuke en warme sjaal sprak me gelijk aan door de leuke kleurtjes. Ook van de H&M.


Over sjaals, mutsen en de hele mikmak gesproken (wat een fantastisch ezelsbruggetje), bij de Pieces kocht ik een nieuwe muts. Ik heb er eigenlijk al meer dan genoeg, maar deze donkergrijze variant met oortjes kon ik niet laten liggen. €9,95



Mijn kapster verkoopt Biba-sieraden en terwijl ik zat te wachten om geknipt te worden, zag ik deze leuke oorbellen hangen. Ook deze heb ik in de plog van deze shopdag al in mijn oren hangen, dus daar kun je al even spieken. Volgens mij waren ze €12,99.


Bij de Flying Tiger kocht ik deze schattige haarelastiekjes met strikjes. Hoe cute is dit?


Ook kocht ik kleine knijpertjes voor mijn Polaroid Wall. Nu heb ik plakband gebruikt om de foto's aan de lijntjes op te hangen, maar dit is veel handiger.


Tot slot kocht ik bij de Kruidvat nog een nieuwe lipgloss, namelijk een "effect lipgloss" van Essence. Dit is een roze kleurtje met een blauw/paarse ondertoon die goed op de lippen te zien is. Erg leuk!

22 opmerkingen:

  1. Nou jij hebt flink geshopt zeg! Ik vind je oorbellen zo onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke aankopen heb je gedaan, die sneakers zijn leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen heb je gedaan, vind je trui van de Vero Moda heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes! Ik vind het kanten vest van Vero Moda erg leuk en die elastiekjes met strikjes zijn zo schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het vest ziet er lekker warm uit, ik ben ook nog op zoek naar een fijne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gekocht. Heb toevallig laatst zelf ook geshopt in Breda, vind 't een leuke stad om te winkelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Het is mijn lievelingsstad om te winkelen (al ben ik niet helemaal objectief, aangezien ik half ben opgegroeid in Breda haha). X

      Verwijderen
  7. Te gekke shopsessie! De sneakers met de kleurenprint zijn echt mijn ding! <3 Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aw, wat lief van je ouders dat ze de sneakers voor je betaald hebben! 't Is inderdaad een moeilijke keuze, maar die met de bloemetjes vind ik het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liefde voor lieve ouders die je verwennen haha :) Ik vind die met de bloemetjes inderdaad ook het leukste! X

      Verwijderen
  9. Het kanten vestje is ge-wel-dig!

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen en super lief dat je ouders beiden sneakers hebben betaald! Ik vind die vest van Vero Moda erg mooi, ik hou van zulke kleding items.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je haar is zo leuk! erg leuke aankopen meid liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw prachtige aankopen! Je vest van €29,99 vind ik geweldig, ook je sjaal! En eigenlijk gewoon ook al je andere aankopen hoor haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook echt verliefd op dat vest. Zit ook zó ontzettend lekker, echt een aanradertje! X

      Verwijderen