woensdag 24 september 2014

Random Shoplog

Ik heb de afgelopen tijd weer wat leuke dingen toegevoegd aan mijn kamer, make-up collectie, nagellak collectie, schoenen collectie and so one... Niet genoeg om er aparte blogposts van te maken, wel genoeg om nu even in een verzamel shoplog te vermelden.




Ten eerste heb ik twee statement kettingen gekocht, waaronder bovenstaande van de H&M. Ik heb deze in de webshop gekocht en volgens mij was 'ie in de sale, wat misschien betekent dat hij nu uit het assortiment is. Dit is echt mijn nieuwe favoriete ketting, ik vind 'm zo mooi! En ik kan de ketting overal bij combineren aangezien die zowel rosé als zwart metaal heeft.


De tweede ketting die ik heb gekocht komt van de Primark. Op het kaartje stond €5 maar bij de kassa kreeg ik 'm mee voor €2. Belachelijk lage prijs, maar ik moet toegeven dat ik de ketting tot op heden nog niet heb aangehad. Ik vind hem ontzettend mooi, maar hij is vrij intens (bijna een Cleopatra-achtige ketting als je hem om hebt). Ik moet nog even wachten tot ik het een juiste gelegenheid of juiste outfit heb gevonden.


Het wordt weer kouder, dus het is weer tijd voor winterschoenen! Ik kocht deze lage beige laarsjes met hakken bij... tromgeroffel... de Lidl! Ja, de supermarkt. Maandag 8 september kwamen deze laarsjes in de aanbieding voor €14,99 en ik ben er heel blij mee! Ik heb ook een bordeauxrood shirt met lange mouwen gekocht, maar niet op de foto gezet.


Onderweg naar het station liep ik even snel de H&M in en vond dit prachtige jurkje. Het lijkt misschien een rokje met een los shirt, maar het zit wel degelijk aan elkaar vast (handig, omdat het dus continu goed zit). Like! €29,99



Ik liet ze al in deze blogpost zien, maar ik heb enkele nagellakjes besteld van Kleancolor. Het ging me vooral om het witte kleurtje, maar ik kon me niet inhouden en bestelde gelijk nog twee kleurtjes die goed bij het koude weer passen. €3,25 p/s


Na een grote schoonmaak in mijn make-up stash vond ik dat het tijd was voor wat nieuws. Zo kocht ik deze color sensational lipstick van Maybelline in Juicy Bubblegum, echt een kleurtje voor mij. Tot nu toe ben ik er helemaal gek op! Bovendien had de Kruidvat op dat moment een korting op de color sensationals dus ik nam deze lipstick voor €8 mee (normaal €11,99).


Zoals ik eerder al schreef, probeer ik door mijn showergels en bodylotions heen te komen voordat ik nieuwe koop, en onlangs had ik geen enkele showergel meer klaar liggen. Tijd voor een nieuwe dus! Ik gebruik momenteel een showergel van Dove die ik bij de Action kocht en deze hopelijk heerlijke variant van Nivea is daarna aan de beurt!


Sinds kort zit er in Breda een Flying Tiger. Ik kocht dit plastic bakje (en een spiegeltje) waar ik de make-up in ga bewaren die ik dagelijks gebruik, omdat ik deze een stuk makkelijker kan verplaatsen dan het opbergbakje wat ik nu heb. €2,-




Tot slot kocht ik deze twee ontzettend leuke kaarsenhoudertjes bij de Xenos. Vooral de "skyline" van een Amsterdam-achtige stad vind ik tof. Het zwarte windlicht huisje kostte €1,99 en het rosé glaasje kostte €1,49.

23 opmerkingen:

  1. Wat een hoop fijne spulletjes heb je gekocht. Ben verliefd op je laarsjes en statement kettingen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop leuke dingen heb je gekocht! Die 'skyline' kaarsenhouder is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke (inderdaad random) spulletjes!! Vooral je schoenen waaauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke aankopen heb je gedaan, die laarsjes zijn echt leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie items, vooral de lipstick!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen, de flying tiger is een erg leuke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat plastic bakje en die schoenen bij de Lild, gaaf zeg. Flying Tiger heb ik nog niet gespot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Breda niet? Hij zit rechts van de V&D (uitgang naar buiten, dus niet in de Barones) bij al die telefoonwinkels. Ik moet zeggen dat ik 'm ook bij toeval zag ;) X

      Verwijderen
  8. Toffe aankopen! Ik ga maar ook eens bij de flying tiger kijken X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kettingen! En die kaarshouders zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die showergel van Nivea is inderdaad zoooo fijn! En wat een mooie kaarsenhouders, ik ga binnenkort ook maar weer eens naar de Xenos!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die enkellaarsjes zijn leuk!!, en dat kaarsenhoudertje ziet er gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, die kaarsenhoudertjes in rosé zijn prachtig! Bedankt voor de tip! <3 Dat jurkje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke aankoopjes. Ik vind je jurkje vooral erg leuk! Ik heb zo'n zelfde soort iets waar ik erg blij mee ben

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spulletjes! Soms vind je inderdaad leuke items (hier de schoenen) op de meest onverwachte plaatsen. Je kleedje vind ik ook erg tof !x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die ketting en schoenen vind ik echt geweldig! Hopelijk komt hiermee een outfitpost online. Zou heel graag zien waarmee je die statement ketting combineert. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De H&M ketting is toevallig al twee keer voorbij gekomen in de plog. Die van de Primark helaas nog niet, maar dat zal vast nog wel gebeuren ;) X

      http://dramaqueen922.blogspot.nl/2014/09/plog-02-09-2014.html
      http://dramaqueen922.blogspot.nl/2014/08/plog-21-08-2014.html

      Verwijderen
  16. Wat een leuke aankopen heb je gedaan!
    Die kettingen zijn onwijs mooi! En die nagellak ziet er goed uit!
    Van de laatste items ben ik ook fan!
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen