vrijdag 5 september 2014

Mini Shoplog - Action

Jullie hebben er al een plog van kunnen zien, maar twee weken terug heb ik een weekje vertoefd in het appartement van mijn zus en haar vriend. Ik heb toen ook nog een bezoekje aan de Action gebracht. Hoewel ik niet zoveel heb gekocht, leek het me toch leuk om het even op mijn blog voorbij te laten komen.




Slim als ik ben, heb ik het bonnetje niet bewaard, dus prijzen heb ik niet. Maar ik denk dat we allemaal wel kunnen indenken hoe weinig deze producten bij de Action kostten. Ten eerste kocht ik dit stiftensetje. Ik gebruik markeerstiften ontzettend veel tijdens het lezen van wetenschappelijke artikelen of het samenvatten van colleges, dus dit kleine setje leek me handig voor onderweg.


Momenteel draag ik altijd een canvas tas bij me in mijn normale tas, mocht ik ineens veel meer spullen te dragen hebben dan in mijn tas past. Deze komt vaak te pas als ik bij de Primark ben geweest, maar ik heb ook al eens vier boeken gekocht (waaronder twee dikke Game of Thrones-boeken) terwijl ze geen plastic tasjes meer hadden; niet echt handig. Deze canvas tas neemt echter op zichzelf ook alweer aardig wat ruimte in, in mijn tas. Dus toen ik dit minuscule zakje zag met een plastic tas erin opgevouwen, leek me dat een praktischere variant.


Raar maar waar, ik keek onlangs tussen mijn voorraad bodylotions en showergels, en ik had geen enkele showergel meer klaarliggen. Goed bezig al zeg ik het zelf. Maar ik wil natuurlijk wel graag een showergel hebben tijdens mijn doucheritueel, dus ik kocht deze Go Fresh variant van Dove. Leuke verpakking en ook een heel lekker geurtje!


Tot slot kocht ik dit decoratieve flesje. Ik vind het net een mooi parfumflesje. Ik weet nog niet helemaal waar ik 'm ga zetten; voorlopig staat hij naast mijn mooie vaas van de Xenos. Er zat aan het kanten strikje ook nog een nep metalen hartje, maar die heb ik eraf gehaald.

20 opmerkingen:

  1. Leuke shoplog, Zo'n vouwtasje moet ik ook echt eens hebben! Ik loop altijd de winkel in zonder een tasje, dus dit zou heel handig zijn!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n zakje in je tas is een goed idee, ik heb mezelf al vaak vervloekt dat ik niets bij had haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke shoplog! Dat vaasje heb ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw dat flesje is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat glazen flesje is inderdaad mooi, benieuwd hoe je het gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes! Vooral het flesje vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat decoratief flesje vind ik erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi leuke items allemaal!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes! Zo'n vouwtasje is soms echt de redder in nood ;-)

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat flesje is zo schattig. Leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankoopjes, vooral het (parfum)flesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een leuke artikelen maak jij zeg!
    Ik verheug me nu al op je volgende post, leuke producten heb je gekocht zeg!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dingen heb je geshopt, vind vooral dat flesje/vaasje héél leuk. En een product van Dove is altijd goed O:)

    BeantwoordenVerwijderen