woensdag 17 september 2014

H&M Home

Ik vind het heerlijk om mijn kamer gezellig te maken met mooie decoraties, kaarsjes en (nep)bloemen. Er zijn genoeg goedkope winkels te vinden met een uitgebreide Home collectie, waardoor het niet eens een dure hobby hoeft te zijn (het probleem ligt eerder bij een gebrek aan ruimte...). Vandaag laat ik zien hoeveel leuks de Home afdeling van de H&M te bieden heeft.



Grote glazen vaas €12,99 - Kleine glazen vaas €7,99


Kaarshouder €2,99 


Glazen vaasjes €1,99


Opbergmand links €14,99 - Opbergmand rechts €7,99


Ananasvormige glazen pot €12,99 - Kaars €3,99


Kaarshouder wit €3,99 - Kaarshouder goud €5,99 - Glazen stolp €7,99


Metalen kaarshouder €1,99 - Set van twee kaarsen €2,99 - Porseleinen vaas €12.99

18 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat ze er zoveel leuke dingen hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke items allemaal! Ik vind het altijd zo leuk om het huis te decoreren, maar op een gegeven moment kom je er inderdaad achter dat er weinig tot geen plek meer voor is haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk he :D Ik vind het zo leuk om naar zulke dingen te kijken. Helaas zit mijn woning al vol met genoeg accessoires xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaauw, echt een onwijs leuke collectie. Ik moet echt eens wat vaker bij de h&m home artikelen kijken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mandjes zien er erg leuk uit! Even kijken of het bij mijn kamer past, haha! Mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spullen! Ik ga eigenlijk altijd er alleen heen voor kleding.. Maar dit is ook leuk<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes! Ik kwam er tijdje geleden ook achter dat de H&M zo'n leuke home spulletjes heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We hebben er zo'n leuke dingen. In België geen h&m home, superjammer. In Amsterdam heb ik dus goed geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik wist niet dat H&M een home afdeling had.
    Ziet er goed uit!

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahw mijn kamer is al zo verschrikkelijk vol, wat een super leuke dingen!
    Die ananas pot vind ik echt heel cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er allemaal zo leuk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen