zondag 14 september 2014

Essence "LE" Hello Autumn

Hoewel ik het afgelopen half jaar eigenlijk geen aandacht meer besteedde aan de Limited Editions van Catrice en Essence, werd ik afgelopen maand door de collecties van beide gegrepen. Uit de Metallure collectie van Catrice kocht ik twee producten en uit de Hello Autumn collectie van Essence heb ik zelfs drie producten gekocht. Kijk met me mee.





Ik kocht één van de twee beschikbare paletten, namelijk Walk In The Park, en twee van de drie beschikbare lip creams, namelijk Beauti-FALL Red en Keep Calm & Go For A Walk.



Ik zal eerlijk zijn, deze producten zijn niet wat ik ervan verwachtte. Ik dacht dat het lipglosses waren (lezen blijkt ook een vak apart te zijn) en was dus behoorlijk verrast toen ik de matte finish zag. Bij Beauti-FALL Red vind ik dit ontzettend mooi, maar bij Keep Calm & Go For A Walk vind ik het helemaal niets. Zo'n licht, nude kleurtje met een matte finish staat mij totaal niet vind ik zelf. Ik was al bijna in staat mijn nieuwe aankoop gelijk uit mijn collectie te halen, toen ik het nog even probeerde met een glanzende lipgloss eroverheen. Thank god for that, want hoewel het waarschijnlijk nog steeds niet mijn favoriete kleur zal zijn (of misschien ook wel), was dat toch wel mooi.

De verpakkingen vind ik overigens heel leuk in deze collectie. Het simpele bladermotief maakt de producten een stuk leuker.



Dit palette past naar mijn mening inderdaad perfect bij de herfst. Neutrale, bruine kleurtjes maar ook mooie toevoegingen van bruingoud en rosé.





Beautiful! Ik vind Walk In The Park een prachtig, compact palette. Vooral de één na linkse kleur vind ik ontzettend mooi en dit is een kleur die ik nog niet in mijn collectie had. De tinten zijn goed gepigmenteerd, brokkelen niet en zijn lekker zacht.

Essence LE Hello Autumn
Een mooi vormgegeven collectie met leuke producten voor de herfst. Ik raad vooral de rode lipcream met een matte finish en het pallet Walk In The Park aan. 

13 opmerkingen:

  1. Ik ben vooral benieuwd naar de rode lip cream.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral dat palette vind ik mooi! Die lakjes vind ik trouwens ook echt apart. Misschien dat ik die nog wel ga halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat palette vind ik echt mooi en de look die je ermee hebt gemaakt is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die palette <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben eigenlijk best benieuwd naar de rode lipcream ook al koop ik nooit zoveel van Essence. Die roze zou mij ook niet staan haha.

    http://hellomayi.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw de lipgloss is heel erg mooi zeg liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De glossjes zien er wel mooi gepigmenteerd uit! Het paletje vind ik ook wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat palette ziet er heel fijn uit. Je hebt er trouwens super mooie en draagbare ooglooks mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch best mooie swatches op je arm van het palette! Helaas zijn ze meestal niet zo goed te zien bij mij op de ogen (die van Essence dan).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woeh, de lip creams zijn ook helemaal anders dan wat ik ervan verwacht had! Maar de rode kleur is prachtig. En wat een pigment!

    BeantwoordenVerwijderen