dinsdag 26 augustus 2014

Catrice LE "Metallure"

Tegenwoordig koop ik eigenlijk niet zo heel vaak make-up meer, omdat ik voor mijn gevoel al meer dan genoeg heb (wat natuurlijk ook het geval is). Toch heb ik twee producten aangeschaft uit de nieuwe Limited Edition van Catrice. De Metallure-collectie is namelijk óntzettend mooi en ik weet zeker dat als die een jaar geleden in de schappen had gelegen, ik veel meer had gekocht.Kijk mee naar de door mij gekochte lippenstift en nagellak.





De laatste keer dat ik iets uit een Limited Edition van Catrice kocht werd ik door hetzelfde beïnvloed als nu: de verpakking. Hoe mooi ziet dit eruit? Sucker for packaging over here. Het heeft overigens ook wel iets weg van die Limited Edition, namelijk de Celtica-collectie

.


Ik kocht een goud/bronzen nagellak met de naam Metallicious. Ik had de bronzen kleur Metalight ook wel willen hebben maar die was er niet meer (misschien maar voor het beste gezien mijn verzameling nagellak). Ik heb de kleur gecombineerd met een metallic kleur van Essie, namelijk Bohemian Rhapsody, en het afgewisseld met French Tips. Ik vind dit heel gaaf bij Metallic kleuren.





Deze collectie bevat drie lipsticks, waaronder bovenstaande Alluring Pink. Nu ik de kleur een paar keer gedragen heb, ben ik bijna in staat een back up te kopen. Ik vind 'm zó mooi. Ik draag de kleur zelf vrij licht, zoals op de linker foto, en dan vind ik het al opvallend genoeg. En nogmaals, hoe mooi is die verpakking?


Catrice LE Metallure
Een mooie collectie met vooral prachtige verpakkingen. De Limited Edition bevat drie Metallic Marbled Eyeshadows, een Mascara Topper & Liner, een Luminizing Bronzer, drie Lipsticks en vijf nagellak kleuren. 

15 opmerkingen:

  1. wauw, inderdaad super mooi! Hoe je je nagels hebt gelakt vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Je nagels! Ik wou dat ik dat ook kon bij mezelf hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je je nagels gaaf gelakt zeg! En de lipstick vind ik echt prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie collectie! De lipstick is prachtig en van je nagels heb je ook een heel leuk en origineel kunstwerkjes gemaakt. Super leuk!

    Xjes Femke <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, wat zien je nagels er gaaf uit zeg :) xo keysofanouk.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. would you like follow each other?
    i'll follow back after that ^_^


    www.miharujulie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral de lipstick vind ik echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen