woensdag 23 juli 2014

Shoplog Primark, Bershka, H&M and more

Once more, I did some shopping. Ik ben naar de Primark in Eindhoven geweest (waar ik overigens voor mijn doen verrassend slecht geslaagd ben: geen enkel kledingstuk), de Bershka, mijn H&M bestelling kwam binnen en tot slot heb ik wat dingetjes aangeschaft in Amsterdam en Breda. Kijk met me mee!


H&M Bestelling


Zoals ik in deze On It's Way-blogpost al liet zien, heb ik in de Sale enkele dingen bij de H&M besteld. De schoenen, tas en spijkerbroek zijn inmiddels binnen and I'm over the moon.



Ten eerste de schoenen. Deze waren afgeprijsd van €29,95 naar €17,-. Mijn oog was er al enkele keren op gevallen in de fysieke winkel, maar toen waren ze me te duur. In de Sale kon ik ze echter niet laten staan (het plaatje dan... in de webwinkel...) en voor ik het doorhad, stond de bezorger voor de deur met mijn pakketje. Deze pareltjes passen precies. Ze zijn wel vrij hoog en de hakken zijn iets dunner dan verwacht, dus het zijn geen wandelschoenen (joh). Ik denk dat deze vooral heel gaaf zijn onder een skinny jeans, lekker stoer!


Toen ik deze tas uitpakte en voor het eerst in mijn handen had, was ik een beetje verbaasd: ik had verwacht dat de lange band schuin over mijn schouder zou kunnen, maar daar was hij echt te kort voor. Hmm, terugsturen dan maar? Nee, eerst even uitproberen. Man o man, wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan: dit is nu al mijn nieuwe favoriete tas! Er past veel in, de kleur is onwijs leuk en ik draag hem over het algemeen over mijn schouder met de lange band (maar dan dus niet schuin, maar aan één kant). Deze tas was afgeprijsd van €19,95 naar €15,-.


Nog een item wat nu al een favoriet is geworden maar waarover ik in eerste instanties mijn twijfels had: deze superstretch broek. Mijn favoriete en enige spijkerbroek had het begeven, dus ik besloot een nieuwe te kopen. Deze is super strak en heeft een stoer "motief"/stofje, wat me gelijk aansprak. Toen ik 'm echter voor de eerste keer aantrok, was ik even bang dat ik hem niet dicht zou krijgen: dit was wel héél strak. Hoewel het aantrekken nu nog steeds niet even soepel verloopt, zit de broek werkelijk perfect als hij dicht is. Ik voel me er super in en hij zit heerlijk. €19,99

Primark Eindhoven


In mijn plog van 2 juli konden jullie zien dat mijn vriend en ik naar Eindhoven gingen om te shoppen, grotendeels in de Primark. Verbazingwekkend genoeg slaagde ik eens een keer niet goed (geen enkel kledingstuk!) maar ik heb wel enkele sieraden, schoenen, panty's en bh's (deze laatste twee niet op foto's) gekocht. Ten eerste deze onwijs leuke armband-setjes: vijf schattige, subtiele armbandjes voor slechts €2,50. Ik weet niet of er meer varianten waren, maar ik heb er drie meegenomen. Deze kan je echt onwijs leuk combineren!


Ook kocht ik deze grotere armband. Ook deze was er in meerdere varianten (volgens mij drie) maar ik vond deze het leukst (vandaar dat ik 'm kocht...). €4,-


Schoenen zijn altijd welkom. Hoewel ik nooit balletschoenen dragen, vond ik deze soortgelijke schoentjes -maar dan met espadrille zool- wel tof. €5-


Ik wist vooraf al dat ik deze schoenen wilde kopen. Ik heb al een soortgelijk zwart, donkerblauw en bordeauxrood paar, en vind ze alle drie top. De zwarte zijn inmiddels helaas behoorlijk versleten dus het leek me handig een nieuw paar te kopen. €5,-


Sokken! Hoe ontzettend tof zijn de Sleeping Beauty (Doornroosje) sokken!? €3,-

Bershka


Omdat ik bij de Primark niet zo heel veel had gekocht (ik kreeg bij de kassa maar zo'n mini tasje, het was echt heel vernieuwend voor me), wilde ik nog wel even naar de Bershka. Hier vond mijn vriend ten eerste dit mooie jurkje voor mij (en mijn vriend geeft zelden zijn mening over mijn kleding, dus dat was wat) en ik ben vooral heel blij met de kleur. Het is groen-blauwig en ik heb nog geen enkel jurkje met deze kleur. Ik heb 'm inmiddels al een keer gedragen, namelijk tijdens de diploma-uitreiking van mijn vriend. €25,99


Het tweede kledingstuk heeft mijn vriend ook een soort van uitgezocht, namelijk deze baggy broek. Ik heb alleen maar skinny broeken in mijn kast, dus dit was even wennen, maar ik vind 'm echt onwijs leuk en zó comfortabel! De kleur komt totaal niet over op camera, het is meer de kleur die je ziet op de rechtse foto dan de linkse (een beetje legergroen, niet grijs). €24,99

Amsterdam


Zoals ik al eerder aangaf, wil ik graag een iPad Mini hebben. Ik ben van plan deze binnenkort te gaan kopen (tegen de tijd dat deze blogpost online gaat, zou het goed kunnen dat ik 'm al besteld/binnen heb!) dus het leek me verstandig in ieder geval al een hoes in huis te hebben om de iPad te beschermen. Deze ontzettend schattige hoes had ik al heel vaak zien hangen bij de Claire's en ik nam 'm nu voor €12,99 mee.


Ik ging bij de Hema naar binnen voor oortjes en liep naar buiten met oortjes én een notitieboekje. Verrassend. De oortjes zijn ook te koop in het blauw, groen, zwart en wit en kosten €8,50 per stuk, het notitieboekje was €1,95.



In Amsterdam kocht ik slechts wat snoep en twee boeken. De boeken zal ik nog uitgebreid bespreken in mijn eerstvolgende boekenshoplog.

15 opmerkingen:

  1. Hele leuke shoplog, ik vind vooral je tas en broek erg leuk en die armbandjes van de Primark!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt een heel erg leuke shoplog! Mooie items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supertoffe pumps! En een erg mooie tas ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen! Die schoenen zijn echt geweldig, ik ben een sucker voor panterprint, haha! En Primark kan ik ook nooit bezoeken zonder schoenen in te slaan. Ze zitten gewoon megagoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk shoplog je hebt erg leuke dingen gekocht. Ik vind je tas heeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ipad sleeve is zo schattig! En wat heb je veel leuks gekocht! De pump vind ik super, en het jurkje staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke shoplog! Die tas is mooi! Zou die tas groot genoeg zijn om daar boeken in te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke shoplog! Die tas, snoepjes en armbandjes zien er echt heel leuk uit!

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stevig geshopt :-) Ik vind die H&M-jeans heel mooi! En ik kan niet wachten tot er een Primark winkel in mijn buurt open gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, flink geshopt! Die spijkerbroek is echt tof, staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen