woensdag 2 juli 2014

On It's Way: H&M Sale

Ik krijg regelmatig e-mails waarin staat dat het weer Sale is in de H&M-webshop en hoewel ik normaal verstandig genoeg ben om gewoon níet op de website te kijken, was ik nu toch even nieuwsgierig. Ik werd gelijk door een paar schoenen betoverd en besloot nog even verder te kijken (wat natuurlijk resulteerde in nog meer betoveringen). Ik had mijn hele mandje wel vol kunnen gooien want er is genoeg leuks in de Sale, maar gezien mijn uitgaven afgelopen weekend op Concert at Sea en tijdens de WK-wedstrijden in de stad is het verstandiger als ik me een beetje inhoud. Omdat het momenteel nog Sale is, leek het me leuk nu alvast te laten zien wat ik besteld heb zodat jullie eventueel zelf ook nog even in de webshop kunnen kijken.



Dit zijn ze dan, de pareltjes die ik móest toevoegen aan mijn schoenencollectie. Ik had ze al meerdere keren in de fysieke H&M gespot, maar vond €29,95 iets te duur voor schoenen die ik misschien niet zo regelmatig ga dragen. Toch bleven ze mijn aandacht trekken, ik ben nou eenmaal gek op panterprint. Dus toen ik ze in de Sale voorbij zag komen voor slechts €17 (!!!) was mijn keuze snel gemaakt. De hak is 10 cm en het plateau 1,5 cm.

Panterprint pumps - €17 (voorheen €29,95) - Nog steeds in alle maten verkrijgbaar


Niet in de Sale, maar toch erg leuk: deze superstretch jeans met een vaal kleurtje en smalle pijpen. Mijn favoriete spijkerbroek (tevens van de H&M) heeft na een jaar volop dragen helaas een slijtplek opgelopen, dus ik ben toe aan iets nieuws.

Superstretchjeans - €19,99 



Tassen heb je nooit genoeg, dus ook door dit item in de Sale heb ik me laten inpakken. Ik vind zowel de vorm als het formaat ontzettend mooi én handig, en ook het feit dat er een band bij zit voor over de schouder vind ik fijn. Ik heb ontzettend getwijfeld of ik deze bruine variant wilde of de net zo mooie zwarte, maar ben uiteindelijk toch voor deze bruine gegaan omdat dat mijn over het algemeen zwarte outfits toch wat opbreekt.

Handtas - €15 (voorheen €19,95)

Alles komt waarschijnlijk tussen 7 en 11 juli binnen, dus ongetwijfeld dat ze dan nog in een shoplog voorbij komen. Ik ben in ieder geval benieuwd.

14 opmerkingen:

  1. Mooie items. Ik ben vooral fan van de broek en tas <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een leuke items! Die tas is erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah die Panterprint pumps, die MOET ik hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke spulletjes uitgezocht!
    Die broek is erg mooi.
    Maar die schoenen zijn ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really love the bag… Kleur ervan ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items! Ik ben zelf nog op zoek naar een leuk handtas, ga gelijk een kijkje nemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw die pumps zijn echt heel gaaf! <3 Ik hoop dat ik ze nog in de winkel tegenkom! Ben toch wel altijd bang dat schoenen niet lekker zitten als ik ze niet eerst pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie artikelen, ben benieuwd naar de shoplog! X

    BeantwoordenVerwijderen