maandag 16 juni 2014

Iggy Azalea - The New Classic

Ze bracht al een mix-tape en EP uit, maar dit jaar ook eindelijk een volledig album, namelijk The New Classic. Ik begon Iggy Azalea interessant te vinden na Work uit 2013 en heb echt op een album gewacht. Iggy Azalea is een Australische rapster die behalve om haar muziek, ook bekend staat om haar vrij aanwezige kont en relatie met NBA-speler Nick Young. Ik vind het echt een onwijs toffe dame en hoewel ik niet alle nummers van The New Classic tof vind, zitten er voor mij meerdere ontzettende toppertjes tussen en deze deel ik vandaag met jullie.




Work


Fancy
ft. Charli XCX

Change Your Life
ft. T.I.

Black Widow
ft. Rita Ora

Bounce


Met boyfriend NBA-speler Nick Young

10 opmerkingen:

  1. Ik vind Fancy zo lekker! Toffe clip ook. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende haar eigenlijk nog niet echt, maar ze heeft wel leuke nummers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel dit niet echt mijn lievelingsgenre is heeft ze best nog wel leuke liedjes. Vooral black widow vind ik goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had nog nooit van haar gehoord, maar dat liedje "Fancy" kende ik wel. Gewoon geen idee van wie het was :D

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik ken haar niet, wel erg gave foto's, die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit haar muziek had gehoord. Al kende ik haar wel van horen en zien. Met zo'n gewaagde look val je natuurlijk op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke nummers! Ik kende haar muziek nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende haar nog helemaal niet, maar bedankt voor de tip!! :) x

    BeantwoordenVerwijderen