donderdag 19 juni 2014

Ebay Aankopen #3

Yes, het is weer tijd voor een blogpost met mijn Ebay-aankopen van de afgelopen tijd. De twee voorgaande blogposts behoren tot enkele van de populairste artikelen op mijn blog, dus ik ga er vanuit dat jullie net zo enthousiast zijn als ik als het om Ebay-pareltjes gaat. Vandaag deel ik er weer enkele.


Alle prijzen die ik noem zijn inclusief eventuele verzendkosten.






Inmiddels alweer een maand geleden kwam dit Funko poppetje al voor in mijn Current Likes (ik spaar mijn Ebay-aankopen altijd op) en ik ben er nog steeds gek op: Daenerys Targaryen uit Game of Thrones. Ik ben gek op die serie en Daenerys is by far mijn favoriete karakter. Als ik weer wat meer geld heb, wil ik eigenlijk ook nog een Khal Drogo, Cercei Lannister en misschien zelfs Jamie Lannister. Maar of dat ook echt ooit gaat gebeuren... Voorlopig ben ik tevreden met Daenerys, die op plank naast de Game of Thrones-boeken prijkt. Ik heb dit Funko poppetje bij deze verkoper gekocht voor €16 (de prijs is inmiddels verhoogd). 


Ik moest natuurlijk weer wat telefoonhoesjes bestellen en ik heb twee prachtige cases voor de iPhone 5 gekocht. Ten eerste deze met een olifant in Aztekpatroon: ik vind deze echt onwijs gaaf en lekker opvallend. Deze is er ook in andere varianten, maar ik vond de olifant het mooist. Ik heb dit hoesje voor €6,- bij deze verkoper gekocht.



Daarnaast dit roze hoesje, waar ik altijd veel complimentjes over krijg en die momenteel om mijn telefoon zit. Ik kan helaas niet meer terugvinden bij welke verkoper ik dit hoesje heb gekocht, maar deze is vast nog wel op Ebay te vinden.


Nog iets gerelateerd aan de iPhone, namelijk twee kabeltjes. Een beetje saai maar wel heel handig, aangezien ik het gevoel heb dat mijn kabeltje het binnenkort wel eens zou kunnen gaan begeven en ik natuurlijk niet zonder kan komen te zitten. Deze kabeltjes heb ik voor €1,49 per stuk bij deze verkoper gekocht.



Een tijdje terug kocht ik The Eyre Affair door Jasper Fforde, het eerste boek in de Thursday Next-serie. Ik kocht deze bij bol.com in een wat recentere en onwijs gave uitgave. Hoewel ik er nog niet aan begonnen ben (maar hele hoge verwachtingen heb) begon ik al een beetje verder op bol.com te zoeken naar de andere boeken. Wat bleek, de gehele serie is wel op bol.com te koop, maar het tweede en derde deel slechts in oudere uitgaves. Ik begon een speurtocht op Ebay en vond beide boeken voor een erg schappelijk prijsje: €6,30 per stuk (€1,24 voor de boeken (say what??) en €5,13 aan verzendkosten per boek). Dit is zelfs nog goedkoper dan op bol.com. Overigens lijkt het misschien of ze beschadigd zijn, maar dit hoort bij de cover. De boeken waren in perfecte conditie. Ik kocht deze boeken bij deze verkoper, die nog veel meer boeken verkoopt.



In mijn eerste Ebay shoplog liet ik de zwarte variant van deze zonnebril al zien. Inmiddels heb ik 'm al zoveel gedragen en vind ik 'm zo vet, dat ik ook de bruine/panterprint variant heb gekocht. Mijn vriend vond de zonnebril ook wel erg gaaf dus die heeft bovenstaande overgenomen en voor mij is een nieuwe onderweg. Dat kan ook wel, voor slechts €2,17. Ik heb deze zonnebril bij deze verkoper gekocht.


Tot slot een kledingstuk, wat ik eigenlijk maar zelden koop op Ebay. Dit gehaakte "vestje" zag ik op een andere blog voorbij komen (maar kan me natuurlijk niet meer herinneren welke... zucht) en ik was gelijk geïnteresseerd. Dit soort dingetjes vind ik altijd een leuke toevoeging aan de outfit. Momenteel is de beige variant uitverkocht, maar er is nog wel een zwarte. Ik heb dit gehaakte vestje voor €3,49 bij deze verkoper gekocht. 

34 opmerkingen:

  1. Wauw echt hele leuke aankoopjes. Je hoesje is super gaaf, je zonnebril is supertof (clubmaster look-a-like toch?) en het kanten vestje is zo cute! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Daenerys Funk Pop is zo schattig! Ik ben inmiddels ook begonnen met het kijken van GoT en I love it :D Ik heb zelfs het eerste deel van de boekenserie besteld en ik wil nu ook een aantal Funko Pops, haha ^^ Ik ben benieuwd naar jouw plank met GoT boeken :)

    Misschien een tip als je meer Funko Pop's wilt van GoT: kijk op archonia.com! Ze zijn daar allemaal rond de 10 euro dus dat scheelt wel een hoop met eBay ;) (wel 5 euro verzendkosten, maar als je er een aantal besteld, merk je dat natuurlijk niet, haha :p)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh goeie tip! Geeft me ook een goed excuus om er gelijk twee of meer te kopen haha! Thanks! X

      Verwijderen
  3. Leuke aankopen heb je gedaan, die hoesjes zijn geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die boeken hebben echt gave covers! En mooi vestje. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wohow, wat een prachtig, roos hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen heb je gedaan meid. Ha ik zag gelijk dat het dat meisje van Game Of Thrones was, vanwege het draakje. Ik vind haar ook het leukste, ze heeft wat. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw die hoesjes zijn echt tof! Leuke aankoopjes zeg ik moet ook maar eens op Ebay gaan rond neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes! Ik vind vooral je zonnebril erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt leuke dingen gekocht, vind je zonnebril geweldig en je hoesje erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave zonnebril! Ik wacht ook nog op 2 pakketjes van eBay, ben zo ongeduldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan zo lang duren hè... Maar komt natuurlijk ook van ver. X

      Verwijderen
  11. De telefoonhoesjes zijn inderdaad erg leuk, je kunt er maar niet genoeg van hebben, toch ;-) ? Dat de Iphone opladers zo goedkoop zijn! Dat wist ik niet en is goed om te weten. Het hesje is ook erg mooi en wat een mooie figuurlijn heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke aankopen! Vooral het telefoonhoesje met de olifant en het gehaakte vestje vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spulletjes!
    Dat olifantenhoesje heb ik (niet helemaal hetzelfde) in het zwart wit.
    Echt super!
    En je bril is zó leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankoopjes, vooral dat hoesje. Lekker kleurrijk... Veel plezier met je aankoopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het poppetje van khaleesi is leuk ♥ net als het telefoonhoesje met olifant en het gehaakte vestje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aankoopjes, vooralje iPhone hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh my!!! Die telefoonhoesjes zijn beide te gek! Super leuke aankopen!! X liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi, wat een leuke items! Gaaf hoesje :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaah hoe cute is dat Daenerys poppetje :-D Hele mooie iphone case ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oho dit is echt ideaal. Ik zie op Ebay door de bomen het bos niet meer, en jij laat mooie dingen zien :) Ik ga meteen die kabeltjes bestellen en naar hoesjes kijken. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een onwijs leuke aankopen! Vooral het poppetje is echt gaaf :) . Ook vind ik je hoesjes echt prachtig! Het kanten hesje is ook echt heel mooi en staat je geweldig!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een enorm leuke aankopen! Die zonnebril is enorm gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. eBay is toch wel the place to be voor leuke en goedkope dingen! Ongelofelijk dat ze dat gehaakt vestje voor 3.49 euro kunnen maken. Staat je ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke aankopen! Ik vind het roze telefoonhoesje heel mooi, ziet er heel luxe uit op de één of andere manier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het gehaakte vestje is prachtig en ook helemaal in de mode nu! Ben er heel benieuwd naar met wat je dit allemaal combineert!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke aankopen! Vooral je vestje vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen