woensdag 7 mei 2014

Revlon - Sheer Cotton




In mijn Prettybox zat onder andere deze nagellak van Revlon, in Sheer Cotton. Ik vond het een leuk kleurtje en besloot 'm gelijk uit te proberen.


Hoewel je óntzettend veel laagje nodig hebt voordat de kleur goed dekt (ik gok dat ik hier in ieder geval boven de drie laagjes zit) vind ik het effect heel mooi. Ik vind het een leuke kleur, zeker voor in de lente en zomer. Als je huid zongebruind is zal het nóg bruiner lijken met dit soort lichte nagels.



Revlon is online te kopen, maar er zijn ook wel eens nagellakjes van Revlon in de bakken van budgetstores te vinden, zoals de Big Bazar.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi nude kleur nagellak! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel mooi kleurtje! Wel jammer dat je zoveel laagjes moet aanbrengen want ik heb daar niet zo veel geduld voor, oeps :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg jammer dat je zoveel laagjes aan moet brengen, want ik vind het echt een mooie nude kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie kleur! Wel jammer dat hij niet meteen dekt. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi nude lakje! Wel jammer van de dekking..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet zeggen dat ik het lakje helemaal geweldig vindt. Alleen balen dat je er zoveel laagjes voor nodig hebt. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen