donderdag 22 mei 2014

Ciaté - Knickerbockerglory




Als het om schoonheid van het flesje gaat, staat Ciaté voor mij toch wel voorop: hoe leuk zijn de nagellakflesjes met de schattige, stylish zwarte strikjes? Vandaag laat ik een vrolijk, opvallend kleurtje zien met de ingewikkelde naam Knickerbockerglory.


Ik heb slechts één andere nagellak van Ciaté, dus veel ervaring had ik nog niet met de kwaliteit, maar ik ben zeer tevreden. Geen bubbeltjes en in één laagje vol dekkend. Bovendien vind ik het kleurtje gewoon ontzettend vrolijk.


Ciaté is onder andere te koop bij de Bijenkorf (ook online).

22 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur! En dat lakje ook, super cute met dat strikje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat strikje is inderdaad heel erg leuk. De kleur trouwens ook :) Je hebt trouwens mooie nagels <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze kleur ook :D! Echt fijn lakje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en vrolijk kleurtje, perfect voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een super mooi kleurtje! Ik vind de flesjes van Ciaté ook altijd zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je nagels zijn prachtig! Ik zou dit alleen al kopen omdat het zo mooi staat in je kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze ook en ik vind 'm echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtig kleurtje zeg! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw echt een prachtige roze kleur precies perfect! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen