maandag 28 april 2014

Forever21 Shoplog Maxi Skirts & Crop Tops

Ik besloot dat het weer eens tijd was om de Forever21 webshop te bezoeken en ditmaal gooide ik mijn mandje niet alleen vol met sieraden (al zaten er nog steeds behoorlijk wat sieraden tussen...). Ik heb zelfs twee crop tops aangeschaft, iets waarvan ik dacht dat ik het nóóit zou gaan dragen.




Pakketjeeeee! Happy dance! 


Een korte sneakpeek die ik stuurde naar mijn vriend, van de sieraden in ieder geval.


Vorig jaar heb ik al wat maxi jurken gedragen, maar het leek me ook wel handig een maxi rok te kopen, aangezien die ook nog eens leuk te combineren is. Ik kocht deze doorzichtige variant met splits met een leuk printje. Eronder zit overigens een broekje (ik had een rokje verwacht) waardoor je nog wel de vorm van je benen ziet, maar dat stoort me niet echt. Mijn vriend vond deze rok overigens ook heel gaaf, wat me enigszins verbaasde (waarom weet ik eigenlijk ook niet). €13,75


Toen ik deze maxi jurk zag, was ik gelijk verkocht. Hoe prachtig is dat printje van de onderkant? Bovendien vind ik het wel gaaf dat het lijkt alsof het een los hempje is met een lange rok, in plaats van een jurk. De achterkant heeft wel een hele lage rug, waardoor ik of een mooie bh moet dragen (met een leuk kleurtje ofzo) of met doorzichtige bandjes -want geen bh vind ik echt een no go. -€15,75



Ik was altijd een beetje huiverig voor crop tops, de buik is niet echt mijn favoriete lichaamsdeel (wat voor veel mensen geldt volgens mij). Toch zijn crop tops ook super goed te dragen zónder dat je daadwerkelijk buik ziet. Met een highwaisted rok of broek zie je slechts een reepje huid, waardoor je bijna slanker lijkt dan je bent. Ik kocht ten eerste deze witte crop top met een doorzichtige, kanten achterkant. Wat me ook gelijk het eerste probleem van een crop top presenteerde: bh's schijnen al snel door (zeker met een sort of transparante achterkant obviously) en je kan er geen hemdje onder dragen omdat te maskeren. Hmm. -€9,75


Eigenlijk wilde ik maar één crop top om het uit te proberen, maar deze MTV-variant vond ik zo stoer dat ik 'm wel in mijn mandje moest gooien. -€12,75


Basic shirts komen altijd van pas. Momenteel ben ik erg fan van wat wijdere shirts met v-halzen, dus deze zwarte variant voegde ik voor slechts €3,50 ook toe in mijn virtuele mandje.


Om mijn lange blonde haren mee door te borstelen, kocht ik een nieuwe borstel. Vrij groot en met een ontzettend leuk en vrolijk printje, voor €3,90.


Ook kocht ik vrij veel sieraden, want daar hebben ze genoeg van bij de Forever21. Ik ging vooral op zoek naar leuke ringen, maar kocht ook dit setje armbanden. Vooral de drie gekleurde varianten vind ik leuk. €9,90


De eerste ring die ik kocht, is vrij groot. Ik kocht alle ringen ringen overigens in maat 7, die past precies om mijn middelvinger. De kleinere maat 6 past niet om mijn ringvinger, dus koop ik de ringen maar voor mijn middelvinger. Deze ring heeft een mooi, groot hart en kostte €3,90. Ik zou deze niet combineren met meer ringen, maar op zich zelf dragen.


Deze set van drie ringen bevat één ring met een soort tribal print, één met een veer en één met drie roze steentjes. Ik vind vooral de laatste leuk. €3,90


Ik ben verliefd op deze ringen! Vooral die met de grote zwarte steen draag ik onwijs vaak. Behalve de zwarte stenen, zijn de ringen ook nog afgewerkt met mooie details in het goud. €4,90


Tot slot kocht ik ook nog een setje met oorbellen. Het ging me vooral om de gouden driehoekjes, maar ik vind de diamantjes, sterretjes en lieveheersbeestjes ook tof. De olifantjes zijn op zich wel gaaf maar ik vraag me af of ik die ooit zal dragen. €4,90




Ik ben goed geslaagd en ben ontzettend blij met al mijn aankopen! Zoals jullie vast wel weten zit er tegenwoordig ook een Forever21 winkel in Amsterdam, dus ook in Nederland kunnen we er nou shoppen. Ik ben zeer benieuwd naar hoe het eruit ziet, maar kan over het algemeen beter in de webshop van de Forever21 slagen dan in de "echte" winkel, dus ik denk niet dat ik er heel vaak zal komen. Ik heb voor de komende tijd in ieder geval weer aan mijn Forever21-shoplust voldaan.

29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige items heb je gekocht. F21 is echt een geweldige winkel! De maxi skirt met bloemenprint vind ik het leukst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je oorbellen zijn zo vet! Ik zou ook graag een keer willen shoppen bij Forever 21. Helaas is Amsterdam voor mij niet voor de deur.. Je Maxi shirt met Bloemenprint is ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mij ook niet, dus ik koop altijd in de webshop! Echt een aanradertje :) X

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een super aankopen! Je maxi skirt vind ik echt onwijs gaaf, net als de crop top met kant. Die is echt prachtig! Forever21 heeft zulke leuke spullen, ik ben er onlangs ook geweest in Londen. We hadden niet heel veel tijd, maar anders had ik de hele winkel van onder tot boven doorgezocht en hem waarschijnlijk ook helemaal leeggekocht.. ;D

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt super leuke aankopen gedaan! Ik moet ook nog een aantal crop tops kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke koopjes! Een pakketje vol kleding binnenkrijgen is altijd zo fijn, haha.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Duie crop tops en oorbellen vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk ik ga vrijdag naar de forever21 winkel! Heel veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke shoplog! Ik wil ook graag croptops, maar ik kan nergens leuke vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de forever21 webshop super veel! Verder heb ik onlangs ook een paar leuke bij de H&M geshopt! X

      Verwijderen
  9. Leuke shoplog! die bloemen jurk vind ik heel erg leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke items heb je gekocht meid die kanten witte top staat je goed met die rok! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt leuke items gescoord. Die maxi jurk staat je goeed! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je staat mooi met een maxi rok! Leuke accessoires ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die rokken zijn echt mooi!
    Je bent wel groot denk ik, want ik sta echt vreselijk met maxi skirts :(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk die maxi skirts!
    Wat heb je coole items geshopt ;)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het allemaal leuk! Ik ben gek van dat jurkje, wat leuk. Ik heb alleen altijd alles zilver, de rest wil ik hebben, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke spullen zeg die maxi rok vind ik echt prachtig, staat je ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die croptops met high waisted rok kan je super goed hebben, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke aankoopjes ! Ik vind de maxi rok en de maxi jurk het mooiste ! Ik ga ook maar eens wat bestellen, want Amsterdam is niet echt dicht bij .. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de maxijurk heb ik in het beige gekocht deze week in amsterdam! :d

    BeantwoordenVerwijderen