dinsdag 8 april 2014

Ebay Aankopen #2

I know, de vorige blogpost die ik plaatste met mijn Ebay aankopen was slechts anderhalve maand geleden. Maar er is gewoon zóveel leuks te vinden voor onwaarschijnlijk weinig geld. Vandaag laat ik jullie mijn aankopen van de laatste tijd zien.

Alle prijzen die ik noem zijn inclusief eventuele verzendkosten.





Op een andere blog (helaas ben ik vergeten welke) kwam ik een variant van dit oogschaduw palette tegen (namelijk deze) en ik was zeer onder de indruk. Ik besloot zelf ook even een kijkje te nemen op Ebay en gooide al snel dit palette voor  €4,34 in mijn mandje. Het doosje zelf oogt (en is) ontzettend goedkoop -vooral omdat het spiegeltje er al af was gevallen voordat ik het doosje openmaakte- maar dat doet niets af aan de oogschaduw tinten. Bovendien vind ik het een leuke toevoeging dat er namen bij staan. Ik heb dit palette bij deze verkoper gekocht.








Ook dit spiegeltje zag ik op andere blogs voorbij komen (oa die van MissLipgloss). Hoewel ik geen Macbook heb, vind ik het wel een onwijs leuk spiegeltje. Daarnaast wilde ik nog een klein spiegeltje die ik standaard in mijn tas kon doen. Ik kocht dit spiegeltje voor €3,69 bij deze verkoper




Een extra zonnebril kon geen kwaad dacht ik zo. Ik vind de Ray-Ban zonnebrillen met reflecterende glazen onwijs gaaf en dan zeker deze groene versie. Het is alleen ietsiepietsie boven mijn budget en bovendien wil ik zoveel geld niet uitgeven aan een zonnebril (dan durf ik 'm echt niet meer op te zetten). Toen ik deze cheap ass variant op Ebay zag, was ik gelijk om. Bovendien heeft de verkoper nog veel meer varianten met andere kleuren glazen. Ik kocht deze zonnebril voor €11,18 bij deze verkoper






Nog een oogschaduw palette, dit keer met welteverstaan 28 (!) kleuren oogschaduw. Het zijn vooral zeer lichte- en bruintinten en vrijwel allemaal mat (behalve drie). Ik heb er hier al een blogpost over geschreven. Ik kocht dit palette voor €5,74 bij deze verkoper




Ik gebruik de Silk Finish kwast van Zoeva om mijn foundation aan te brengen. Deze werkt werkelijk fantastisch en ik kan niet meer zonder. Ik heb al mijn basic make-up (foundation, mascara, eyeliner etc) ook apart bij mijn vriend liggen, zodat ik niet elke keer alles mee hoef te nemen naar hem toe. Toch neem ik wel altijd mijn Zoeva kwast mee. Ik vind het een beetje overdreven om er nog één te kopen, dus ik besloot een goedkope dupe op Ebay aan te schaffen. Ik heb hier al een blogpost over geschreven. Ik heb deze kwast voor €2,47 bij deze verkoper.




Hoewel ik net een nieuw horloge had gekocht, waar ik een klein beetje verliefd op ben, kon ik dit schattige exemplaar niet weerstaan. Ik ben gek op panterprint en nóg gekker op katten. Ik vind het bandje erg gaaf, en de oortjes en de wijzerplaat met het kattenkopje zijn natuurlijk geniaal. Ik kocht dit horloge voor €2,29 bij deze verkoper.

Dat waren mijn aankopen van de laatste tijd. Misschien hebben jullie er nog wat leuke tips aan overgehouden. Als jullie nog tips voor mij hebben over aantrekkelijke koopjes in de dieptes van Ebay, feel free to let me know :) 

33 opmerkingen:

  1. Hele leuke items heb je gekocht! Ah dat horloge is zo schattig! Ik ben vooral benieuwd naar de dupe van het 'Too faced' palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoee schattig is die horloge?! Echt leuke aankoopjes, ik ben ook wel benieuwd naar je menig van dat Too Faced palette :-)
    Veel liefs, Elien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt hè! En ik ga er waarschijnlijk binnenkort een review van schrijven :) X

      Verwijderen
  3. Dat spiegeltje en dat horloge, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke aankopen :D en met die macbook spiegel had je me ff.. ik dacht echt van.. HUH een laptop via Ebay? Jij durft :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ik ben gek op Ebay, maar ook weer niet zó gek dat ik zulke dure aankopen zou doen ;) X

      Verwijderen
  5. hahaha dat spiegeltje is echt geweldig! :D
    Die zonnebril vind ik er ook super uitzien. Ik zoek al even iets dat er op lijkt, misschien ook eens op Ebay kijken dan :)

    xx Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke aan koopjes zeg, vooral dat palette spreekt me erg aan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke aankopen heb je gedaan, dat horloge is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke dingen heb je al op ebay gekocht mijn post hierover staat al klaar! ik heb TEVEEL al daar gekocht hahah liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh ik ben benieuwd. Ebay is echt verslavend haha ;) X

      Verwijderen
  9. Wat leuk om te zien wat je allemaal gekocht hebt meis. Ik vind die palettes heel erg leuk, ik heb gelijk een kijkje genomen bij de verkopers. Dat spiegeltje heb ik zelf ook, en hij is zo schattig.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen heb je gekocht! En dat horloge is echt té schattig. Misschien dat ik ook maar eens een kijkje op Ebay moet gaan nemen :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oeh die kwasten ga ik ook maar eens naar kijken!!! Zien er goed uit. Leuke aankoopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat horloge is cuuute ^^ Dat too faced palette heb ik onlangs ook gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Wat leuk! Dat spiegeltje moet ik hebben haha.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moest echt even goed lezen dat je geen Macbook had, want als dat spiegeltje opengeklapt is, lijkt het er echt op! Heel leuk, ook leuk om als 'kado' te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke aankopen! Ben ook echt verslaafd aan Ebay (A)

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aankopen, en wat een ontzettend schattig horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is soms nog best een zoektocht naar de fijne koopjes merkte ik vanavond weer. Jou aankopen vinding dan wel weer erg leuk! Ik ben erg benieuwd hoe de kwast bevalt, maak je daar nog een review over? En het spiegeltje, super leuk! Net als je horloge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat heb je veel toffe dingen gekocht voor weinig geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie aankopen, eBay is altijd goed zaken doen! Ik deel af en toe op m'n blog ook eBay musthaves.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke aankopen! Dat horloge is echt heel schattig! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. cool stuff, love the mirror, have the brush and looking at the watch :D

    BeantwoordenVerwijderen