woensdag 16 april 2014

Claire's - HG Blue Glitter




Het moet niet gekker worden, want ik blijf maar bezig met al die Claire's nagellakjes (klik, klik en klik). Dit keer een blauwe met paarse glitter die wel iets weg heeft van OPI's Polka.com, alleen heeft het lakje van de Claire's een stuk meer blauwe glitters.



Ik heb de glitter aangebracht over After School Boy Blazer van Essie, een diepblauwe kleur die op de nagels bijna naar zwart neigt. Op bovenstaande foto heb ik twee laagjes van de glitter aangebracht, dus zoals je ziet komt er gelijk een goed aantal glitters vanaf. Ik vind het een heel mooi effect en heb er ook veel complimentjes over gehad. Daarnaast is het naar mijn mening niet te druk, zeker niet met dit diepblauwe lakje eronder, waardoor het voor veel gelegenheden geschikt is.



De Claire's lakjes zijn bij Claire's te koop voor verschillende prijzen. HG Blue Glitter kost €3,50.

26 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtig effect! Het lakje eronder past goed bij het glitterlakje, waardoor het een mooi geheel wordt. Ik vind het een onwijs gaaf lakje :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, echt een hele toffe combinatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, ik vind deze ontzettend leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke combi zo! Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hij staat erg heel erg mooi over die zwarte kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke combinatie van blauw en paars! I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooi lakje! De combinatie met het blauwe kleurtje van Essie is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er echt heel mooi en chique uit! Leuk gedaan

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave combinatie! Ik heb After School Boy Blazer ook misschien moet ik dit Claire's lakje er ook maar bij aanschaffen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze combinatie vind ik echt heel erg leuk zeg, wauw! Ik zou het ook zo op mijn nagels willen als ik het zo zie hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie combinatie! Doet me wat denken aan Poka.com van OPI fijn alternatief ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat schreef ik ook al, ben ik helemaal met je eens! X

      Verwijderen
  12. Gaaf lakje, echt een mooie combi met het Essie lakje :).

    BeantwoordenVerwijderen