zondag 23 maart 2014

Essie - On A Silver Platter


Toen ik de Encrusted Treasures collectie van Essie op verschillende blogs voorbij zag komen, wist ik gelijk dat ik bovenstaand glitterlakje in mijn bezit wilde hebben. On A Silver Platter ziet er alleen in het flesje al fantastisch uit. Ik ben gek op gouden glitters, maar de blauwe details maken het echt een feestje in een flesje.



En op de nagels naar mijn mening ook onwijs fantastisch. Het is een dikke glittersubstantie, die na twee lagen goed dekt. De blauwe glitters stralen prachtig in het zonlicht. Leuk als een complete manicure, maar ik denk dat het ook gaaf is om On A Silver Platter slechts op de ringvinger te doen en op de overige nagels een gouden of blauwe nagellak.

De blauwe glitters hebben overigens nog een soort holografische finish; als het licht op deze glitters valt, zie je onwijs mooie kleurtjes verschijnen.



Essie is onder andere te koop bij de Etos en de DA, maar is ook op Ebay te vinden.

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lakje! Ik hou van Essie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, deze vind ik echt heel erg mooi en bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw zo mooi! Die glitters maken het echt af. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een leuk lakje!
    Vind hem erg speciaal, heb nog nooit zo één gezien eigelijk ^^

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooi lakje. Die glitters zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij jou staat het lakje ook erg mooi :D blijft een mooi lakje, ik gebruik deze kleur ook nog vaak

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lakje, staat ook nog op mijn wishlist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg bijzonder maar vooral heel erg mooi kleurtje, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat ziet dit lakje er goed uit! Hij dekt inderdaad echt prachtig en de kleurtjes zijn ook heel gaaf! Haha, echt een beetje spacy, alsof het de ruimte is. Het is inderdaad ook mooi om het alleen op je ringvinger te doen, dan knalt 'ie er echt uit en dat maakt hem nog opvallender!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit lakje heb ik nog niet gezien, maar hij ziet er echt prachtig uit.
    Je kan maar nooit genoeg glitternagelak hebben!
    Veel liefs, Elien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dit lakje is gaaf zeg! Ik ben sowieso fan van de kwaliteit van Essie lakjes, zou deze zelf ook wel willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen