dinsdag 25 februari 2014

Random Shoplog

Ik heb over de afgelopen tijd weer een leuke verzameling bij elkaar geshopt. Sowieso natuurlijk al mijn Ebay-aankoopjes, die jullie al hebben kunnen zien, maar daarnaast ook wat andere niet altijd noodzakelijke aankopen. Vandaag laat ik jullie wat nieuwe vriendjes van mij zien.




Het is maar goed dat ik deze blogpost nu schrijf, want zoals te zien aan deze producten heb ik sommige dingen al een hele tijd terug gekocht. Deze twee Nail Sequins komen namelijk nog uit de vorige Limited Edition van Catrice, Feathers and Pearls. Ik heb zowel de gouden als zwarte gekocht, die opeenvolgend Golden Twenties en Running Wild heten. Leuk voor een feestje!


Bij de Xenos verkochten ze leuke organizers, dus ik vond het tijd voor een kleine her-organisatie in mijn make-up collectie. Bij de Hema kocht ik ook nog twee setjes plastic bakjes (linkonderin) en inmiddels is mijn gehele collectie weer prachtig verdeeld en praktisch in gebruik. De Xenos organizers met twee lades waren €6,99 p/s. De Hema organizers waren €9,95 p/s.


Nooit genoeg notitieboekjes, dus bij de Hema gooide ik ook nog dit vrolijke ringband notitieboekje in mijn mandje voor €2,95.


Zoals we allemaal inmiddels wel weten, hebben zowel Catrice als Essence hun assortiment weer redelijk vernieuwd. Behalve dat er nieuwe producten zijn bijgekomen, zijn er dus ook producten verdwenen. Onder andere deze lipglosses/creams (mat en glanzend) waar iedereen al tijden lyrisch over is, dus ik besloot er ook nog maar drie te kopen voordat ze compleet verdwenen. Helaas nu dus uit het assortiment.



Vorig jaar in Kreta was ik al op zoek naar zo'n gave pilotenbril met getinte glazen à la Rayban. Toen ik bij de H&M webshop twee strapless tops bestelde (zie de volgende foto) kwam ik deze zonnebril tegen. Onder mom van, zonnebrillen heb je nooit genoeg, heb ik 'm aangeschaft. Wat een beauty! Al heb ik nu op Ebay ook een gave gezien met groen/blauwe glazen... Ik hou me in. -€4,95


De reden waarom ik überhaupt op de H&M webshop zat: deze twee strapless tops. De linkse heeft zwart kan en de rechts heeft bloemetjes (obviously, maar ik vermeld het toch nog even). Ze zijn eigenlijk iets aan de wijde kant, maar ik ben bang dat een maatje kleiner ook gelijk een stuk korter is (wat vaker is bij H&M strapless tops) dus dan maar liever iets minder strak. Ik heb er een hekel aan als shirtjes aan de onderkant omhoog kruipen. -€9,95 p/s


Ik ben ook een héél klein beetje aan het sporten geslagen, in mijn eigen kamer wel te verstaan. In eerste instantie deed ik mijn oefeningen in mijn pyjamabroekje en -shirtje, alleen het is toch niet zo fris om dan 'savonds weer in dat shirt te moeten slapen. In de H&M (niet de webshop) kwam ik dit sportshirt tegen met panterprint, voor maar €10. Koopje!



Kerst is al lang weer voorbij, dus de overgebleven kerstproducten zijn/waren afgeprijsd bij The Body Shop. Deze Ginger Sparkle body butter rook zo lekker (een beetje als kaneel) en voor €4,80 nam ik 'm mee naar huis.



Op mijn blog konden jullie de Leather Look nagellakken al zien en lezen hoe enthousiast ik er over was (Black Leather Look, Blue en Burgundy Leather Look). Behalve deze drie toffe nagellakjes van €4,99 p/s nam ik ook een soort neon confetti top coat mee, namelijk Dizzy. Leek me wel leuk voor carnaval! Dizzy kostte €3,50.



Ook nam ik een subtiele nepgouden ring mee voor €3,99.


Hoewel ik eigenlijk wel weet dat ze bij de Claire's hele leuke sieraden hebben, stap ik er gewoon nooit binnen. Dus als ik dan een keer ga, neem ik gelijk genoeg mee. Zo ook deze geometrische oorbellen voor €4,99. Ik draag de laatste tijd niet zoveel oorbellen meer, dus deze zijn snel mijn favoriet geworden.



Ik woon in Brabant en kan niet wachten tot het vrijdag is want dan is het weer tijd voor carnaval! Vier of vijf dagen feesten in leuke outfits. Ik kocht bij de Makro een soort indianen/Mexicanen-jurkje, ik heb natuurlijk nog outfits van vorig jaar en bij de Claire's vond ik deze leuke accessoires. Het maskertje ga ik dit jaar waarschijnlijk niet op doen maar het is altijd handig voor volgende jaren (€6,99). Het zebra haarbandje en staartje ga ik wél dragen met een hemdje met zebra print wat ik al in mijn kast heb hangen en een zwarte, nepleren legging. Zo een hele nieuwe outfit in elkaar gezet voor slechts €8,99 (carnavalsoutfits zijn helaas normaal nogal aan de dure kant, meestal tussen de 25 en 60 euro).


Mijn nieuwe favoriete poeder (al zit er nu een nieuwe in het assortiment van Catrice waar ik ook wel benieuwd naar ben) en aangezien die weer bijna op was, weer een nieuwe gekocht.


Ik schreef er ooit al een blogpost over, maar ik ben ontzettend blij met de Dove Maximum Protection deodorant. Ze waren laatst in de aanbieding bij de Kruidvat (volgens mij iets van twee voor de prijs van één) dus ik nam twee nieuwe mee.



Bij de Zara kocht ik dit parfum voor €10,95. Pas thuis kwam ik erachter dat er ook een mooie glitter in zit die je zelfs beetje op je huid ziet terugkomen. Als je hier overigens minder fan van bent: de glitters zakken naar beneden als je het parfum neerzet, dus als je het flesje gewoon niet schudt voordat je de geur opdoet, heb je nergens last van. Ik vind het een lekker geurtje voor de alledaagse dag.


Geen eigen aankoop, maar een cadeautje van mijn zus. Ze heeft een abonnement op de Vogue en kreeg dit notitieboekje er gratis bij. Ze kent mijn liefde voor notitieboekjes dus ze was zo lief deze aan mij te schenken. Thanks sis, I love it!


In het nieuwe assortiment van Essence zitten genoeg aantrekkelijke producten die ik graag mee naar huis neem. Dit palette heb ik al meegenomen en binnenkort komt er een blogpost van online. Dit palette kostte €3,59.


Tot slot heb ik ook een nieuw boek gekocht en laten we even eerlijk zijn, hoe mooi is alleen het uiterlijk al? De cover is prachtig (ik heb overigens de hardcover) en ook de binnenkant heeft beeldschone illustraties, en het lettertype is donkerpaars! Splintered is geschreven door A.G. Howard en gaat over een afstammeling van Alice Liddell, het meisje op wie Alice in Wonderland is geïnspireerd. Ik ben er nu in bezig en de eerste vijftig pagina's zijn nog niet zo vermakelijk als ik had gedacht, maar ik moet nog komen op het punt waar ze Wonderland ingaat, dus daar heb ik hoge verwachtingen van. -€12,99

24 opmerkingen:

  1. wat een leuke overzicht en aankoopjes leuk om te zien :D ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe dingen heb je gekocht! En dat zebrapak voor carnaval klinkt heel leuk, voor minder dan €10 heb je dan een leuk costuum. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe dingen en ik kom soms ook slecht in een boek maar dat komt in het midden wel goed haha
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het opberg bakje lijkt me erg handig. Ik ben benieuwd naar de geur van Zara!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, je hebt echt superleuke dingen geshopt. Vooral je zonnebril; echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke dingen gekocht!
    Ik wil ook shoppen haha, het begint weer te kriebelen.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha soms heb je dat hè, zo'n kriebeltje om te shoppen... :) X

      Verwijderen
  7. die zonnebril is heel tof. en die confetti nagellak van claire's ziet er echt vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lakjes heb je gekocht! De sieraden zijn ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw je hebt echt veel mooie dingen gekocht! Dat notitieboekje... LIEFDE!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat veel! Allemaal gave dingen :D ben benieuwd hoe je de glittertjes van Catrice gaat gebruiken.x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gok dat ik mijn nageltjes morgen in carnavalsstyle ga lakken, dus ik zal er zeker nog een blogpost over plaatsen :) X

      Verwijderen
  11. Haha wat veel! Bij elke nieuwe foto die ik zag, dacht ik: "jeetje, wat leuk!" Die lipglossjes/creams van Essence zijn super fijn en de notitieboekjes van de HEMA zijn ook altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke dingen vooral het opbergbakje is handig daar ga ik ook maar is over nadenken om aan te schaffen en die nagellakjes van de Claires vind ik ook heel leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke aankoopjes allemaal! Zo'n doorzichtig make-up bakje is heel handig, ik heb er ook een. En wat een mooi notitieboekje van Vogue!

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik ben vooral benieuwd naar het parfum en de body butter van The Body Shop! Lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke spulletjes! Die organizers ziet er handig uit en ik moet ook meer eens bij claire's naar binnen lopen! Dat boek lijkt me ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke aankoopjes! En die nagellakjes zien er zo leuk uit! Ook dat boek lijkt me wel fijn om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die ring en oorbellen vind ik mooi! En wauw, een panterprint sportshirtje <3. Wil ik oooook.

    BeantwoordenVerwijderen