donderdag 13 februari 2014

Ebay Aankopen

Ik zit weer in een Ebay-fase, wat betekent dat er bij ons thuis dagelijks pakketjes worden afgeleverd en op de mat liggen (wat mijn ouders vrij vermakelijk vinden). Er is gewoon zóveel te vinden en het is allemaal zo gigantisch goedkoop. Soms word je gewoon even overdondert door het aanbod. Vandaag laat ik jullie mijn aankopen van de laatste tijd zien.





Dit horloge liet ik in mijn Picture Perfect al zien, want ik ben er helemaal verliefd op. So pretty! Ik heb 'm al op verschillende blogs voorbij zien komen (onder andere die van Teskuh) en het horloge is in drie verschillende kleuren te verkrijgen, namelijk zwart, wit en bruin. De wijzerplaat heeft een afbeelding van een wereldkaart, waar overigens niet heel de wereld opstaat, want zowel Noord- en Zuid-Amerika als Nieuw Zeeland ontbreken. Maar ach, Nederland staat er nog net op. Ik heb dit horloge voor een belachelijk lage prijs van €1,09 gekocht, met geen verzendkosten (en het horloge moest nog wel uit China komen) bij deze verkoper.



Deze Alice in Wonderland stickers zijn toch gewoon té cute? En het grappige is, deze variant staat niet eens afgebeeld op de afbeelding van de stickers die ik dacht te kopen, maar ik vind 'm tien keer leuker (niet zo grappig als je deze variant dus niet leuk vindt). Het zijn kleine stickers die je kan gebruiken als boekenlegger of om in studieboeken bepaalde belangrijke pagina's aan te geven. Ik kocht deze stickers voor 1,19 bij deze verkoper.



De zomer is nog lang niet in de buurt (zeker niet gezien het herfstachtige weer) maar ik heb deze zonnebril al gebruikt. Ik vind het een heel leuk montuur en de kwaliteit verbaast me echt: het is echt een stevige zonnebril. Ik overweeg 'm ook nog in de panterprintvariant te kopen, maar misschien moet ik even alle andere zonnebrillen die ik al in mijn bezit heb in mijn achterhoofd houden... Ik heb deze zonnebril voor €2,76 gekocht bij deze verkoper.



Het hoeft niet allemaal nuttig en logisch te zijn wat ik koop (en te koop is) op Ebay. Zo vond ik deze ketting van €1,25 die de Time Turner-ketting van Hermelien moet voorstellen uit Harry Potter en de Gevangene van Azkaban (volgens mij). Ik vond het zo leuk en als die hard Harry Potter fan kon ik dit koopje natuurlijk niet laten liggen. Of ik 'm ook daadwerkelijk zal dragen is iets anders, maar de ketting hangt nu als decoratie aan mijn spiegel. Ik kocht deze ketting bij deze verkoper.


Sinds een half jaartje heb ik een iPhone 5 en ik ben gek op de keuze aan telefoonhoesjes (al had ik voor mijn Blackberry ook een goede verzameling). Ik heb toen ik 'm kocht gelijk twee hoesjes gekocht en nu was ik wel weer toe aan wat nieuws. Ten eerste kocht ik dit onwijs gave hoesje met een tijger en "Meow!" erop. Deze was iets duurder dan mijn normale Ebay-aankopen met een prijs van €15,50. Ik kocht dit iPhone 5 hoesje bij deze verkoper.


Daarnaast kocht ik dit hoesje met een afbeelding van een nagellak flesje met roze nagellak erop. Gezien mijn liefde voor nagellak zeer toepasselijk. Het iPhone 5 hoesje kostte €6,32 en ik heb 'm gekocht bij deze verkoper.




Op verschillende blogs zag ik ze al voorbij komen, dit setje van vier kwasten om oogschaduw mee aan te brengen en te blenden. Ik gebruik eigenlijk altijd mijn twee kwastjes van Essence (waar ik overigens zeer tevreden mee ben) maar ik was nog wel op zoek naar een uitbreiding van mijn collectie, vooral een speciale kwast om mee te blenden. Ik vind de kwasten er erg mooi uitzien, ze zijn wel iets groter en voller dan ik had verwacht maar ze bevallen prima! Het Bobbi Brown sponsje (of beter gezegd, het sponsje wat in het plastic tasje zit met Bobbi Brown erop) kreeg ik er gratis bij en ik vraag me af of ik die ook zal gaan gebruiken, maar het idee is leuk. De Gold Pro Make-up Brush Set kostte €3,52 en kocht ik bij deze verkoper.


Nu ik deze foto plaats, zie ik dat dit niet echt een knap staaltje werk van me was. Totaal onduidelijk wat het is, dus goed dat ik ook beschik over de ruimte om uitleg te geven... (note to self: volgende keer gewoon góede foto's maken).

In seizoen drie van Snooki and Jwoww zag ik Jenny erg veel in mooie, comfortabele en strakke maxi-rokken lopen. Nu weet ik dat het over het algemeen niet verstandig is om kledingadvies aan te nemen van ex-Jersey Shore leden, maar deze rokken vond ik gaaf. Op Ebay kwam ik al snel soortgelijke rokken in verschillende kleuren tegen: zogenaamde gypsy rokken. Hoewel ik gelijk geneigd was om er één te kopen, was ik een beetje bang voor de lengte. Inmiddels heb ik de rok binnen en met mijn 1,72 cm (ongeveer) past de rok precies! Het is high waisted te dragen en komt dan nog tot mijn enkels! Natuurlijk is dit echt wat voor de zomer, maar ik heb 'm in ieder geval al in mijn bezit. Deze Womens Maxi Gypsy Skirt kostte €9,40 en kocht ik bij deze verkoper.


Soms zijn duurdere nagellakjes zoals die van Essie en OPI iets goedkoper op Ebay te vinden (niet altijd) dus toen ik besloot dat ik dit prachtige lakje van de nieuwe Essie collectie wilde hebben, struinde ik eerst Ebay even af. Dit is On A Silver Platter en binnenkort komen hier foto's van online. Ik kocht deze nagellak voor €5,75 bij deze verkoper



Hoewel dit eigenlijk al een hype is van een paar jaar terug, kwam ik de bag-in-bag onlangs tegen op Misslipgloss.nl. Eigenlijk wel handig en ook ontzettend goedkoop te krijgen. Ook maar aanschaffen dus. Met deze tassen-organizer kun je makkelijk van tas wisselen, omdat je al je spullen in deze bag-in-bag hebt opgeborgen en deze dus zo in zijn geheel kan verplaatsen. Daarnaast wordt het niet zo makkelijk een chaos omdat je alles netjes in vakjes kan opbergen (wat ik vooral fantastisch vind want ik hààt het als ik iets los rondslingert in mijn tas). De Handbag Organiser is in verschillende kleuren te koop voor €2,75 bij deze verkoper

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien en er misschien zelf wat leuke tips aan hebben overgehouden. 

32 opmerkingen:

  1. Dat horloge ga ik me ook nog aanschaffen denk ik, ziet er erg leuk uit! Oh my god, die timeturner- ketting! Moet ik ook gewoon hebben haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt verliefd op dat horloge haha! <3 En die zonnebril vind ik ook erg mooi :)
    Erg leuk allemaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lakje heb je besteld en die horloge vind ik echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke koopjes heb je gedaan! Ik moet ook echt een keer op Ebay durven bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke aankoopjes! Ik hou van Ebay haha! die zonnebril is echt vet! Net zoals die ketting. Ik volg je op bloglovin!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankoopjes tof om te zien :D ! leuk dat je het lakje en kwasten ook heb! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke aankopen, ben benieuwd naar je mening over die kwasten! Ook die hoesjes zien er leuk uit, daarom zou ik al gewoon een Iphone willen, omwille van al die schattige hoesjes ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen! De horloge is echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die stickertjes zijn zo cute! En die horloge is zo gaaf. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ketting vind ik echt erg leuk en ook hele mooie kwasten heb je aangeschaft!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw dat horloge is echt mooi, liefs,
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je super leuke aankopen gedaan!!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind die horloge echt leuk en een time-turner (als harry potter fan) natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow veel leuke dingen gevonden! Ben benieuwd hoe die nagellak op je nagels is!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind die ketting, horloge en die stickers zo lief! <3 Leuke dingen heb je gekocht zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die kwasten en zonnebril zien er echt mooi uit! Tof ook die ketting van Harry Potter, herkende hem meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat horloge, echt supergaaf!! Die ga ik voor een vriendin (en mezelf) bestellen!!
    Oh, en Happy Valentine!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een super aankoopjes! Dat horloge zo goedkoop! Dat zie je er echt niet aan af.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke aankoopjes vooral de hoesjes, ik ben gek op Ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke aankopen! die stickers zijn zo cute! En het lakje ziet er in het potje al mooi uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat heb je dat horloge goedkoop gekocht!! ik vind je zonnebril echt tof:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt echt zulke leuke dingetjes gekocht! Heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Those stickers are so cute! And that hand bag organizer is a great idea to stuff all your belongings.

    Geetika | geetikawalia.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen