woensdag 19 februari 2014

Claire's - Burgundy & Blue Leather Look




Vorige week schreef ik al over de Leather Effect nagellak van de Claire's in het zwart. Ik was zo enthousiast dat ik me weer naar de winkel heb gesneld om twee nieuwe kleurtjes aan te schaffen, namelijk Burgundy (bordeaux) en Blue. De Leather Look nagellak was er ook nog in een nude kleurtje (en volgens mij nog een variant, maar ik kan me niet meer herinneren welke).



Ik moet eerlijk toegeven dat dit kleurtje iets blauwer is dan ik had verwacht (al lijkt het op de foto nóg lichter). Desondanks vind ik het een leuk en mooi kleurtje, lekker opvallend. Ik vind het effect ook nog steeds heel gaaf, alleen vond ik het bij de zwarte kleur mooier en toepasselijker, juist omdat het er zo stoer door werd.



Bij het bordeaux rode kleurtje vind ik het effect wel weer zeer gepast! Deze donkere kleur wordt naar mijn mening door het matte en rommelige effect gelijk een stuk stoerder. Ik vind het onwijs gaaf, en deze is samen met de zwarte zeker mijn favoriet! Deze nagellakjes ga ik nog vaak dragen!

Claire's Black Leather Look


Al met al ben ik onwijs tevreden met deze leuke Leather Look nagellakken en ben ik nogmaals positief verrast door de leuke varianten nagellak bij de Claire's. Deze lakjes, en dan vooral de zwarte en bordeauxrode, zal ik nog veel vaker gaan dragen.

De Claire's lakjes zijn bij Claire's te koop voor verschillende prijzen. De Leather Effect lakjes kosten €4,95 per stuk.

22 opmerkingen:

  1. Ik vind de blauwe nagellak heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en wat een grappige effect hebben ze op je nagels:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super mooie effect! Kleuren zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel mooi effect hoor :D ! zag ze gisteren ook in claire's zat nog te twijfelen maar volgende keer wil ik wel zo kleur proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's gemaakt :D maar het effect van de nagellak vind ik niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt hele leuke lakjes, ik heb alleen een zwarte van de Primark, maar deze zijn veel kleurrijker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dit super mooie kleurtjes zeg!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk effect!
    Ik heb je genomineerd voor een Liebster award, gefeliciteerd! :)
    http://sharon-navarro.blogspot.nl/2014/02/genomineerd-voor-een-liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah, ik vind deze lakjes zooo leuk! Helaas zit er hier in de buurt geen Claire's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gaaf effect!! die zijn echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen