maandag 10 februari 2014

Claire's - Black Leather Effect




Tijdens mijn vorige bezoek aan de Claire's kwam ik erachter dat er wel een heel spannend rek met nagellakjes stond (ter informatie, dit liquid sand lakje heeft een heerlijk tweede leven bij mijn zus gekregen). Ik besloot weer een kijkje te nemen en nam twee spannende nagellakjes mee. Ten eerste een soort neon confetti top coat, die me wel leuk leek voor onder andere carnaval, en ten tweede bovenstaand lakje: een zwarte kleur met een zogenaamd leather effect. Ik had hier zelf nog nooit van gehoord maar was natuurlijk gelijk benieuwd.



Ik moet eerlijk toegeven, toen ik het net aanbracht was ik niet zo onder de indruk. Het voelde meer als een rommelig aangebrachte nagellak dan een mooi effect. Maar toen mijn nageltjes eenmaal allemaal gedaan waren en ik er een beetje aan kon wennen, was ik om. Wauwie! Ik vind het effect onwijs gaaf en heel stoer. Ik vind matte zwarte nagellak sowieso heel mooi, omdat het net iets minder intens en "gothic" is dan glanzende zwarte nagellak. Daarnaast vind ik het rommelige patroon (het zogenaamde leather effect) ook erg speciaal. Like! 


Ik kan me herinneren dat ze dit Leather Effect ook verkochten in bordeauxrood en donkerblauw, navy-achtig. Ik denk dat ik binnenkort in ieder geval nog even een kijkje gaan nemen in het schap...

De Claire's lakjes zijn bij Claire's te koop voor verschillende prijzen. De Leather Effect lakjes kosten €4,95 per stuk.

25 opmerkingen:

  1. I love the texture dear, cool!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super mooi lakje :D ! hou van zwart tof effect! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige lak, had ik echt niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er goed uit, maar ik weet niet of ik het effect mooi vind... het is zeker niet lelijk, maar ik geef altijd een voorkeur voor meer glossy of gewoon matte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi lakje met een heel gaaf effect! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk resultaat, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik vind dat er echt super gaaf uitzien! :D lekker stoer inderdaad! :)

    Ps. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow, wat een leuk effect! Dit had ik nog niet eerder gezien :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook een hele leuke ring trouwens :D

      Verwijderen
    2. Ja ik was er ook echt door verrast! En dank je :) X

      Verwijderen
  9. Oh wauw wat een gaaf lakje is dit zeg!
    En dat effect is ook echt leuk!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind zo'n effect ook heel vet! Matte nagellak is ook weer eens wat anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een ontzettend gaaf effect zeg!
    liefs en nog een hele fijne week verder
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat zijn die tof zeg! Ik loop eigenlijk nooit de Claires binnen, maar deze wil ik zeker weten gaan halen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave lak^^ heel mooi effect:D

    XXX

    Beauticery.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen