vrijdag 28 februari 2014

Carnaval: Nails




Ik vind het altijd leuk om tijdens Carnaval iets "speciaals" op mijn nagels te hebben. Vorig jaar had ik een paars kleurtje met glitters, dit jaar ga ik voor iets wat hopelijk bij al mijn outfits wel past.



Ten eerste heb ik Blue Rhapsody van Essie op al mijn nagels. Dit lakje komt volgens mij uit de Mirror Metalics collectie van een aantal jaar terug; ik kocht 'm toen ik met mijn zus in Parijs was. Ik ben nog steeds onwijs blij met deze nagellak en krijg er altijd complimentjes over. Daarnaast lijkt de kleur wel een beetje op Push and Shove uit de OPI Gwen Stefani collectie. Blue Rhapsody is een opvallende kleur en past bij veel outfits, dus precies goed voor carnaval!

Om er toch nog een beetje kleur aan toe te voegen heb ik op mijn ringvinger Dizzy van Claire's toegevoegd, dit lakje doet me een beetje aan confetti denken. Ik vond het redelijk moeilijk om veel "confetti-stukjes" op mijn nagels te krijgen (en ik wilde er natuurlijk veel) en daarnaast maakt het Blue Rhapsody nogal rommelig, gelukkig zie je dat alleen op de plekken waar geen confetti zit.


Ik denk dat Dizzy ook erg leuk staat over een neon roze nagellak of een felblauwe kleur. Blue Rhapsody van Essie is niet meer in de winkels te koop maar wel op Ebay voor €18,50 (!!). Dizzy van Claire's is in de Claire's winkel te koop voor €3,50.

18 opmerkingen:

  1. Wauw ik vind dat lakje van Essie echt ontzettend mooi! Veel plezier met carnaval :) Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lakje van Essie is ZO mooi! En het carnaval effect op de nagel is ook erg leuk! Liefs, Svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk lakje van claire's echt carnaval :P !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk ik zga ze gister ook bij claires!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er super vrolijk uit! Ik heb ook nailart spulletjes van de Claires en daar ben ik erg blij mee. Het kan je zo'n gave look bezorgen :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat Essie lakje is echt prachtig, de combinatie met het Claire's lakje is ook mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! een vrolijke combinatie en vind het echt heel erg passen bij Carnaval omdat het lijkt op confetti!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, mooi! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Kijk even op mijn blog: floorheid.blospot.com voor de info! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk lakje van de Claire's.
    Het lijkt net echt confetti.
    Je wordt er meteen vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet echt naar mijn smaak maar wel leuk en lekker toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha, perfect voor carnaval. goed uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen