woensdag 8 januari 2014

Primark Eindhoven Shoplogje & Kerst Cadeautjes

Remember three weeks ago? Mijn eerste bezoekje aan de grootse Primark van de Benelux, namelijk de Primark in Eindhoven. Toen ik over mijn uitstapje zat op te scheppen aan de eettafel tijdens kerst, wilde mijn zus toch ook wel graag een bezoekje aan de winkel brengen. Gelukkig ben ik de moeilijkste niet en besloot ik maandag 30 januari nogmaals naar de Primark te gaan, na met mezelf de afspraak te hebben gemaakt niet te veel te kopen. Hier heb ik me aan gehouden maar desalniettemin heb ik wel wat gekocht, en dat laat ik vandaag zien. Daarnaast heb ik met kerst bij mijn vriend en zijn familie een kerstspel gespeeld en daar heb ik enkele dingen aan over gehouden.




Ten eerste kocht ik dit zwarte, strakke rokje van velvet (fluweel). Ik ben gek op dit soort zwarte rokjes omdat ze bijna overal bij passen. Dit rokje kostte €7,-.


En dan twee vrij simpele dingen, maar waar ik toch het meest blij mee ben: beanies! Deze twee mutsen zijn onwaarschijnlijk warm en comfortabel, maar ik vind ze ook nog eens stoer staan. Ik heb de roze al meerdere keren gedragen (ook al is het de laatste dagen helemaal niet zo koud). Beide kostten ze €1,50 p/s.


Je zult nog wel meer kaarsen tegenkomen in deze blogpost, want ik heb weer een voorraadje opgebouwd. Deze twee kaarsen ruiken naar vanille en kokosnoot (ontzettend lekker) en zitten in een vierkant, wit glas. Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij waren ze rond de €2,50 per stuk.



Dit make-up palette kostte maar €2,50, dus ik was gelijk ontzettend benieuwd naar de kwaliteit van de oogschaduws. Tien mooie kleuren voor maar €2,50 lijkt namelijk nogal teveel van het goede... Binnenkort een review online!


Zoals ik al zei, speelden we bij mijn vriend thuis een kerstspel. Ik eindigde met twee dvd's, twee kaarsen en een setje voor onder douche/in bad. Het mooie is dat ik de dvd's zelf gekocht had, maar dat mag de pret niet drukken want Killing Them Softly vind ik ontzettend gaaf en Into The Wild lijkt me ontzettend gaaf (en schijnt ook heel goed te zijn).



De twee kaarsen ben ik momenteel al aan het opbranden. Het badsetje is nog onaangeraakt. Misschien wat voor morgenavond.


Onder het mom van, nooit genoeg kaarsen, kocht ik deze heerlijk ruikende lievelingetjes bij de Ikea. De kaarsen met een vanillegeur zijn echt mijn favorieten, maar die andere lijkt me ook vrij lekker. Ik ben benieuwd.

29 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Ben benieuwd naar dat oogschaduwpalette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankoopjes! Die geurkaarsen heb ik ook en ruiken heerlijk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Ik wil nog een keertje naar die Primark, maar eerst uitvinden op welke dagen en tijden het rustiger is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat als je nog een paar weken wacht en je op een doordeweekse dag gaat én heel vroeg, dat het wel mee zal vallen. X

      Verwijderen
  4. Wauw je hebt echt super veel leuke aankopen gedaan!! Die geurkaarsen zijn echt lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk zeg al die geurkaarsen, hmm! Ik ben echt dol op geurkaarsen en kan tegenwoordig niet meer zonder..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Ik ook! En ze zitten heerlijk en zijn ontzettend warm! X

      Verwijderen
  7. Haha herkenbaar hoe je je voorneem voorlopig niet naar de Primark te gaan en dat je dan "helaas" door iemand anders wordt uitgenodigd om mee te gaan... Nee zeggen wordt dan onmogelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom, het was totaaal niet aan mij te wijten dat ik er weer ben geweest ;) X

      Verwijderen
  8. Ben benieuwd naar de review van het palette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen! Die Ikea kaars heb ik ook en werkt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke koopjes :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankoopjes! Ik ben zelf ook gek op geurkaarsen. Die geurkaars met vanille en cocos lijkt mij echt iets voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat rokje is echt mooi! En die beanies, geweldig! Die zou ik ook wel willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die beanies! Mooie blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankoopjes, en geurkaarsen. Hmmmm heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke dingen heb je gekocht/gekregen, die geurkaarsen lijken me heerlijk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke items! Die kaarsen lijken me erg lekker en die beanies zijn erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben heel erg benieuwd naar het oogschaduw palette! Zou wel goed zijn als de kwaliteit toppie zou zijn!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik ben zelf ook gek op vanille geurkaarsen en die beanies zijn echt geweldig, zeker voor die prijs! Leuke blog heb je, ik ga je volgen via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi palette, ben heel erg benieuwd naar een review. De andere items die je hebt gekocht ook heel leuk & vooral je beanies

    BeantwoordenVerwijderen