woensdag 22 januari 2014

Catrice LE "Celtica"

Ik laat de limited editions van Catrice tegenwoordig vaker liggen, omdat ik wat reëler om wil gaan met mijn aankopen. Toen ik echter de highlighter uit de Celtica collectie zag, wist ik dat ik die echt wilde hebben. Onder het mom van, nu ik toch bezig ben, kocht ik ook gelijk een leuk roze nagellakje uit de collectie. Roze nagellak kun je nooit genoeg hebben toch? Vandaag laat ik jullie foto's zien van de producten.

Catrice - Celtica




Ten eerste vind ik de verpakkingen al heel leuk! Vooral de highlighter heeft een prachtige doosje (alleen blijven er ontzettend snel vingerafdrukken en vlekken op zitten).






So beautiful! En dat voor een mooi prijsje van €5,59. Zoals ik al zei vind ik de verpakking echt prachtig en ook vrij praktisch, omdat je 'm makkelijk in je tas kan gooien en onderweg de highlighter nog kan bij werken. Het enige nadeel is het feit dat het spiegelende materiaal vingerafdrukken goed laat zien. De highlighter heeft de naam Far and Beyond en heeft een prachtig patroontje. Ik zou deze highlighter zo ergens in mijn kamer neer kunnen zetten als decoratie, is het niet dat de highlighter zelf ook nog eens prachtig is.

Ik heb foto's proberen te maken met een full-face en de highlighter, maar de glans is amper te vangen met mijn camera. De highlighter heeft een hele lichte glitter waardoor het echt een mooie, subtiele glans aan je wangen toevoegt. Je kan de glans natuurlijk zelf zwaarder maken door meer lagen aan te brengen, maar ik vind het juist zo mooi aan deze highlighter dat deze net wat subtieler is.




Van een fel roze kleurtje op mijn nagels word ik altijd erg blij. Het kan een outfit echt opvrolijken en zo in de winter maakt het mijn donker georiënteerde kleding een stuk fijner. In deze collectie zaten vier nagellak kleuren en ik heb Pinkadoxa voor €2,99 in mijn mandje gegooid. Heerlijk kleurtje.

Catrice LE "Celtica"
Ik vind de Celtica collectie prachtig. De highglighter Far and Beyond is voor echt het pronkstuk, met de prachtige verpakking en het mooie patroontje, en daarnaast ook nog eens de mooie glans die het aan je wangen geeft. Van de nagellakken vind ik vooral de roze Pinkadoxa mooi. De lippenstiften konden mij niet charmeren; door het weinige pigment zijn het meer glosses dan lipsticks. De roze nail flakes geven denk ik ook een zeer gaaf effect en zouden ook nog wel een aankoop waard zijn.

15 opmerkingen:

  1. Ik heb de highlighter ook en ben echt in love! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi lakje! de verpakking van de higlighter is ook mooi, ik ga binnenkort ook maar ff bij catrice kijken of er nog wat leuks tussen zit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die verpakking van de highlighter gewoon, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De highlighter heb ik ook en vond verder het ook een beetje tegenvallen, heb nog wel twee andere lakjes gekocht baked eyeshadow en die lipsticks maar daar baalde ik wel van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooie collectie! Het lakje wat je hebt is echt prachtig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze wil ik ook nog echt hebben.
    Helaas toen ik vanmiddag bij de kruidvat was, was hij al weg:(
    Volgende week beter haha, want dan ga ik weer.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die highlighter is echt zó mooi! Verder vond ik de collectie niet zo spannend. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw die highlighter ziet er inderdaad mega mooi uit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh ik vind die nagellak echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lakje is prachtig <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een fijne subtiele highlighter, ook wel eens fijn na die wat meer opvallende van de LE's van Catrice en Essence de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt mooie dingen genomen. Zie ook dat je de lipsticks/balsems hebt laten staan. Die vond ik niet zo mooi gepigmenteerd. Jij ook niet?

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen