woensdag 11 december 2013

Sinterklaaslog 01-12-2013

Ook dit jaar was Sinterklaas weer van de partij bij ons thuis. Ik liet jullie al zien wat ik als surprise gemaakt had (een Minion!) en nu toon ik mijn cadeautjes. En ik ben weer verwend. Wij hechten veel waarde aan het Sinterklaasfeest en vieren het dan ook uitbundig. Met kerst geen cadeautjes, maar met Sinterklaas des te meer.






Boeken. Ik denk dat dit bij ons altijd een terugkomende favoriet is om te geven en te krijgen. Ik heb dit jaar drie boeken gekregen, namelijk Dr. Sleep van Stephen King, Sweet Tooth van Ian McEwan en Matched van Ally Condie. De laatste twee zijn in het Engels. Vooral naar Dr. Sleep ben ik ontzettend nieuwsgierig, dit is het vervolg (al schijnt het dat je de eerste niet perse gelezen hoeft te hebben) van het welbekende boek, The Shining (klik hier voor mijn review van de film). Nu al weer zin om in deze boeken te duiken.


Daarnaast heb ik Breaking Dawn part I gekregen. Ik heb alle films van de Twilight Saga al gezien, maar dit blijft een serie die ik vaak opnieuw kan en wil kijken (ondanks het soms irritant slechte acteerwerk). Ook heb ik weer een seizoen van Gossip Girl gehad.


Mijn ouders kopen over het algemeen alle cadeautjes, daarnaast kopen mijn zus en ik voor iedereen ook nog wat en dit jaar heeft zelfs mijn vriend wat toegevoegd (so sweet). Dit setje van The Body Shop met kerstproducten kreeg ik. Heerlijk!


Een nieuw parfum is altijd welkom en met Killer Queen van Katy Perry ben ik dan ook ontzettend blij. Ik vind dit echt een heerlijke geur, zwaar maar niet té zwaar, en het flesje is prachtig. Ik gok dat ik dit parfum deze herfst en winter nog veel zal dragen.


Van mijn zus kreeg ik een verzameling leuke dingen, zoals Snow Fairy van Lush (LEKKER!), een handcrème met cacao en framboos van Yves Rocher (mooie verpakking), een notitieboekje, glitterende nagelvijlen en een schattig houdertje voor mijn ringen. She knows me so well.


Nog meer beauty! Ik heb namelijk dit prachtige (en tevens mijn eerste) Sleek palette gekregen, namelijk het Vintage Romance palette. Hier komt nátuurlijk nog een review met veel foto's van online, want hier moet ik gewoon aandacht aan besteden.


Ook kreeg ik deze leuke glaasjes voor waxinelichtjes (of andere kaarsjes) die jullie al hebben kunnen zien in mijn Christmas Decorations blogpost. De doorzichtige rendieren geven een ontzettend leuk effect als er eenmaal brandende kaarsjes in de glaasjes zitten.


Tot slot nog wat random dingen. Zo kreeg ik van mijn vader Despicable Me 2, waarvan ik nog niet helemaal zeker ben of ik 'm ook hou. Mijn vriend heeft de dvd namelijk ook gehad. Maar ik denk er deze week nog even over na. Daarnaast wat lekkere dingetjes en nog wat beauty artikelen (waaronder een nageldroger).

Zoals je kan zien was het weer een goed feest met veel cadeautjes. Nu al weer zin in volgend jaar (o ja, en in kerst natuurlijk).

14 opmerkingen:

  1. Oeh la la, je bent heerlijk verwend :-) Wat een mooie items heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne cadeautjes heb je gekregen en veel ook! :) Ik ben erg benieuwd naar Dr. Sleep en dat Sleek Vintage Romance palette vind ik ook zo mooi, die staat nog op mijn wishlist <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent echt zo verwend, ontzettend leuk om te zien! Gossip Girl, aaaa! Ik wil die ook nog zo graag, en dan meteen alle seizoenen haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik eigenlijk ook! Ik weet zeker dat als ik eenmaal weer begin met kijken, ik alles in één keer wil zien... ;) X

      Verwijderen
  4. Wat een hoop leuke dingen :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie, wat een super leuke cadeautjes heb je gekregen zeg :D
    Ik heb Matched van Ally Condie nog steeds ongelezen in de kast staan, hehe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het duurt bij mij ook nog even voordat ik Matched ga lezen, heb nog zoveel andere leuke boeken... ;) X

      Verwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes! Dat sleek palette is echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, goed verwend! Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie cadeautjes en het is lekker veel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke dingen heb je gekregen! Wat ben je verwend zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je boft maar! leuk hoor
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een hoop cadeaus! Wel erg fijne cadeautjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen