zaterdag 28 december 2013

Shoplog 19-12-13 Primark Eindhoven

Het was alweer veel te lang geleden dat ik naar de Primark was geweest (kuch... oktober... kuch) en aangezien ik dinsdag de 17e mijn laatste tentamen had voor de kerstvakantie, vond ik het tijd mezelf te verwennen met een shopdagje bij de Primark. Eind november opende er een nieuwe winkel in Eindhoven -de grootste van de Benelux- dus ik was ontzettend benieuwd. Daarnaast ben ik er binnen 40 minuten met de trein, zonder overstappen, dus ik hoefde niet lang over mijn keuze na te denken. Uiteindelijk heb ik €105 uitgegeven (yikes) dus ik kan wel zeggen dat ik geslaagd ben. Kijk mee naar mijn aankopen.




De Primark zit precies bij het Centraal Station, dus dat is handig voor alle treinreizigers. Daarnaast zit het in het centrum: loop de hoek om en je vindt ontzettend veel leuke andere winkels (mocht je nog niet genoeg gevonden hebben in de Primark). Ik kwam tegen 11 uur aan en ging rond 1 uur weer weg. Normaal vertrek ik vroeger naar de Primark en dat ga ik voortaan ook zeker weer doen. Rond 11 uur viel het nog mee, maar een half uur later was het ontzettend druk, vooral bij de paskamers en kassa's. Gelukkig liep er zeer veel personeel rond (het viel me echt op) waardoor alles redelijk netjes bleef. De winkel heeft vier verdiepingen: de "kelder" bevat een uitgebreide afdeling schoenen, pyjama's, ondergoed en de home-afdeling; de begane grond en eerste verdieping bevat dameskleding en de tweede verdieping is voor mannen en kinderen. Het is echt een onwijs grote winkel. Voorheen was de Primark in Rotterdam mijn go-to Primark, maar ik gok dat deze mijn nieuwe favoriet wordt.


Ik heb dit keer al foto's gemaakt in de paskamers; scheelde me thuis weer een verkleedpartijtje. Ten eerste deze zwarte, lange trui. Ik moet er wel een hemdje onderaan, want het patroontje schijnt een beetje door, maar dat vind ik juist wel leuk bij mijn armen. Ik ben gek op truien en heb in de Primark weer enkele nieuwe gevonden, waaronder dus deze zwarte voor €10,-



Erg "hip" momenteel is het comic-printje en laat ik nou net gek zijn op alle Marvel-films van de afgelopen jaren. Ik wil eigenlijk binnenkort wel wat originele stripboeken kopen van deze striphelden, want dat is toch net nog wat toffer. Hoe dan ook, deze trui heeft dus een onwijs leuke print en zit daarnaast heerlijk. -€14,-


Nog een druk printje, ditmaal Minnie Mouses. Ik ben gek op Disney (vandaar mijn bezoek begin dit jaar) en Minnie Mouse is mijn favoriet. Tijdens mijn eerste bezoek als jong meisje aan Disney Land Parijs heb ik van mijn ouders een Minnie Mouse knuffel gekregen en deze is jarenlang mijn nummer één knuffel geweest en staat nog altijd naast Mickey (die bij lange na niet zoveel liefde heeft gekregen maar puur is gekocht omdat ik vond dat Minnie gezelschap nodig had) op mijn kast. Hoe dan ook, dit shirtje heb ik toen ik het zag linea recta in mijn mandje gegooid. -€8,-


Dit wijde shirt heb ik vooral gekocht om het leuke patroontje. Het shirt is zeer wijd en loopt tot ver bij de mouwen door (zo'n vleermuiseffect). Ik heb 'm kerstavond echter al leuk -al zeg ik het zelf- gecombineerd met een strak, zwart rokje en een riempje om het midden, waardoor het shirt heel mooi viel. -€6,-


En dit jurkje had ik eerste kerstdag aan. Een mooie statement-ketting erbij en je hebt een klassiek, mooi en ook nog eens fijn jurkje doordat het niet te strak om je buik zit. -€13,-


Basic truien zijn altijd fijn. Deze twee heb ik beide in mijn mandje gegooid zonder te passen en ze zitten heerlijk. Ze kostten beide €6,-.


Nog meer comic-print: dit shirt bevat enkele Avengers (Iron Man, The Hulk, Thor en Captain America) en Spider Man, allemaal van Marvel. Ik ga het shirt wel enkel als pyjama shirt gebruiken, ik vind 'm niet leuk genoeg om normaal te dragen maar te leuk om 'm te laten liggen. -€7,-


Halverwege mijn shoptocht bedacht ik me ineens dat ik al wel erg veel had, dat er regen verwacht werd én dat je bij de Primark altijd de mooie maar erg onhandige bruine, papieren verpakkingstassen krijgt, waardoor ik een beetje bang werd voor de eventuele gevolgen op de terugweg. Vandaar dat ik deze canvas tas kocht met een mooie afbeelding en de tekst "Dream on Dreamer". Deze kostte me maar €2,50 en behalve dat 'ie die dag al erg van pas kwam, lijkt het me ook een fijne tas om los in je tas(je) te gooien als je gaat shoppen.


Net zoals in mijn Winter Shoplog, vond ik het ook nu wel toepasselijk om een bikini te kopen (in de winkel klinkt het altijd logischer). Deze basic zwarte bikini was maar €7,- en vooral het bandeau topje vond ik mooi.


Nepnagels. Ik draag ze eigenlijk nooit want ik heb van mezelf al lange, sterke nagels. Toch kon ik deze schattige en goedkope setjes (€1,50 p/s) niet weerstaan. Vooral de Minnie Mouse variant vind ik gaaf. Ook leuk om zelf te creëren op je echte nagels; zo moeilijk is dat volgens mij niet.



Ook heb ik weer wat panty's ingeslagen (altijd handig voor de feestdagen) en daarnaast een setje kniekousen gekocht. Ik heb nog geen kniekousen maar ik denk dat ze een outfit heel speels kunnen maken en bovendien zijn ze ook nog eens lekker warm. De panty's van 80den waren €3,-, de panty van 120den €5,- en de kniekousen €4,-.


Tot slot (ja er komt een einde aan deze Primark shoplog) heb ik twee kettingen gekocht. Ten eerste deze prachtige maar ook nog redelijke simpele statement ketting. Ik heb deze al op eerste en tweede kerstdag gedragen bij verschillende outfits. Love it. -€4,-



Als allerlaatste deze subtielere ketting met twee bedeltjes (het is wel echt één ketting, beide hangertjes zitten aan elkaar vast). €3,-

28 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Die tas vind ik misschien nog wel het leukste, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal leuke dingetjes geshopt!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Ik ga zeker nog eens terug naar Eindhoven.. als het wat rustiger word haha!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke spullen! Ik ben vrijdag ook naar de Primark geweest en heb over een paar dingen die jij hebt gekocht nog getwijfeld, zoals het I only kiss Super Heroes t-shirt. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aankopen! Heel leuk om te zien. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vindt die zwarte trui en dat jurkje echt zo cute. Dat jurkje had ik vrijdag ook aan in de primarkt maar hij staat niet zo mooi bij mijn figuur. Bij jou staat hij echt mooi.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :) Ik twijfelde er zelf ook nog over, maar ben er nu toch wel blij mee. X

      Verwijderen
  7. Wat een toffe koopjes <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat ben je goed geslaagd! ik ga binnenkort ook eens naar de primark in eindhoven

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen! Ik heb dat laatste kettingske ook ^^ En die super heroes t-shirt had ik ook bijna gekocht ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie aankopen, vooral dat jurkje vind ik erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie aankoopjes :D volgend jaar maar ook weer ff langs de primark :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt hele leuke aankoopjes! :) Heel veel dingen die ik zelf niet in de winkel heb zien liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik laat mezelf ook altijd gaan als ik in de Primark loop! Maar je hebt dan ook altijd héél veel spullen voor je geld! Enja die zakken blijven een pijnpunt, de laatste keer in Rotterdam is er dan ook een zak gescheurd met als gevolg: alles op de grond :(

    Liefs,
    M. - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je denkt zo makkelijk, "aaah, voor die prijs? in het mandje ermee!". Oei, dat is inderdaad waar ik altijd bang voor ben! X

      Verwijderen
  14. Wat een leuke items heb je geshopt! Er is altijd wel wat te vinden in de Primark he? Ik vind je eerste trui echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik loop daar echt nóóit met lege handen naar buiten. Dank je :) X

      Verwijderen
  15. Leuke aankoopjes! Ik vind je zwarte trui heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De 1e ketting vind ik erg leuk! En soms is het goed om jezelf heerlijk te verwennen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het lijkt me een fijn filiaal, helaas woon ik helemaal in het noorden. Vind je eerste trui erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke aankoop heb je gedaan. De jurkje en Avengers shirt vind ik heel leuk. Binnenkort breng ik een bezoekje aan de filiaal in Almere.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke aankoopjes ! Vind je sieraden erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke spulletjes, dat jurkje staat je echt leuk! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow veel dingen! Ik zelf kan maar niet goed scoren bij de Primark, maximaal aantal producten dat ik kocht waren 3 proeucten,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke spullen heb je gekocht! Die necklace is prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen