dinsdag 31 december 2013

SammyDress - Tasje & Armband

Een tijdje terug werd ik benaderd door Sammydress.com. Ik had nog nooit van de website gehoord maar was al snel geïntrigeerd: de website heeft een vrolijke en overzichtelijke lay-out maar nog belangrijker, heeft heel veel toffe artikelen (vooral kleding en accessoires) voor zeer weinig geld! Tijdens mijn zoektocht naar wát ik dan daadwerkelijk zou uitkiezen, groeide mijn "favorieten"-lijstje op de site snel. Vooral de tassen hadden veel effect op mij (misschien wel te goed, want ik zit zelfs nu nog met een bepaalde tas in mijn hoofd die ik ben tegengekomen). Uiteindelijk heb ik gekozen voor een klein schoudertasje en een armband. Vandaag laat ik jullie hier foto's van zien, deel ik mijn ervaring met de website, artikelen en bezorgkosten/-duur en laat ik nog enkele producten zien die op mijn wishlist staan.


SammyDress is volgens mij van origine een webshop voor Aziatische dames en heren, maar richt zich nu op meer delen van de wereld. Mocht je kleding willen kopen, moet je er dus wel op letten dat de maten misschien afwijken van onze Europese maten, aangezien wij over het algemeen groter (en dus ook breder) zijn. Daarnaast moeten de producten van ver getransporteerd worden, dus het kan wat langer duren dan je gewend bent. De transportkosten verschillen per product, maar staan overal bij vermeld. Er is echter ook een sectie met producten die allemaal onder "Free Shipping" vallen; handig!

Hoewel ik eerst vooral naar leuke truien zocht (en er genoeg vond), werd ik al snel door de tassenafdeling getrokken. Sammydress heeft echt ónwijs veel tassen op de website staan en allemaal voor een mooi prijsje. Vandaar dat ik besloot een tasje uit te kiezen, en omdat ik ook nieuwsgierig was naar de kwaliteit van de sieraden ook een armband.




Korean Style Women's Cross Bag with Solid Color and Heart Shape Design - €7,84

Ik vind kleine schoudertasjes ontzettend handig. Als ik ga shoppen of stappen heb ik alleen mijn telefoon, portemonnee en sleutel nodig, dus het is overbodig om dan met een grote tas rond te lopen. De kwaliteit van dit schattige tasje verraste mij echt. Onder de flap zit een groot vak die afgesloten kan worden met een rits en daarin zitten drie losse vakjes, één met een rits en twee open. Daarnaast zit er aan de achterkant van het tasje (dat tegen je lichaam komt) ook nog een vakje met een rits. Er kan dus genoeg in en alles kan veilig afgesloten worden. Ik heb dit tasje al meerdere keren gebruikt en ik vind 'm echt ideaal! En dat voor maar €7,84. De band is overigens verstelbaar: het heeft een riemsluiting in het midden. Ik heb de band in het uiterste gaatje, waardoor die op het langst is, en dan zit het tasje net goed.




Exaggerated Knitted Chains Embellished Women's Multi-Layered Alloy Bracelet - €3,54

Ik hou wel van opvallende sieraden en dit armbandje setje sprak me al snel aan. De armband is van rosé en goud en staat naar mijn mening mooi bij veel outfits. Ook van deze armband vind ik de kwaliteit heel goed, zeker weer voor de prijs. Ik heb deze armband al meerdere keren gedragen met kerst en ik gok dat ik 'm morgen met oud&nieuw weer aan heb. Like!

Ik ben heel tevreden over SammyDress en ga er in de toekomst zeker wat aanschaffen van mijn eigen geld. Zo heb ik al een klein wensenlijstje...

Wishlist


11 opmerkingen:

  1. Heel mooie items!
    Alvast een gelukkig 2014!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een cutie dat tasje! en zo veelzijdig, kan je zowel gebruiken om snel even naar de winkel te rennen als voor een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk! en goedkoop :o
    Ik wens je een fijn en liefdevol 2014!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende het al en het ziet er goed uit :D mooi genoeg voor zo'n goedkope prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie armband :D en een erg leuk tasje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig tasje is dat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi :D

    Happy new year!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen