dinsdag 3 december 2013

Boots & A Bag

Remember this post? Een kleine maand terug bestelde ik een paar schoenen en een tas bij de H&M. Inmiddels zijn beide artikelen binnen en I'm over the moon. 





Ik presenteer u: mijn nieuwe goddelijke boots en mijn donkerblauwe, dokterstasje (zoals mijn ouders 'm liefkozend noemden). De schoenen kostten me uiteindelijk (met korting) €22,95 en de tas €25,-.


Ten eerste, de tas. Ik plaatse de bestelling omdat ik op zoek was naar schoenen, maar de tas heeft me over het randje geduwd. Wat een beauty en in de naar mijn mening perfecte maat. Net niet groot genoeg om de tas vol te proppen met overbodige onzin (al glipt dat er meestal toch wel tussen) en niet te klein om al het noodzakelijke met je mee te kunnen dragen. Ik gebruik deze tas momenteel vooral als ik naar college ga of als ik ga slapen bij mijn vriend (of een combinatie van beide: slapen bij mijn vriend en dan naar college).


Ten tweede en ten slotte, de boots. Hier ben ik echt ontzettend blij mee. Ze lopen heerlijk door de dikke, platte zool, zijn lekker warm en comfortabel door de zachte binnenkant en bovendien vind ik de stoere uitstraling aan de meeste outfits wat leuks toevoegen. Een jaar geleden had ik waarschijnlijk nooit zoiets gekocht, dus zo zie je maar weer hoe smaak kan veranderen.

Voorlopig maar even niet meer op de H&M of Forever21 webshops kijken, ik denk dat ik het met de hoeveelheid kleding en accessoires die ik de laatste tijd heb gekocht nog wel een hele poos red... Maar wees niet getreurd, zondag hebben we bij mij thuis Sinterklaas gevierd dus binnenkort een Sinterklaaslog met foto's van álle cadeautjes. Ik ben weer verwend.

16 opmerkingen:

  1. Die boots vind ik zó ontzettend leuk!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige items! Ziet er allebei goed uit. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tas vind ik echt heel erg leuk zeg! Die zou ik ook wel willen hebben, lijkt me super handig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tas is echt mooi! <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulk soort schoenen heb ik ook! Echt heel erg fijn! En makkelijk te combineren ook!

    Liefs, Merel
    http://www.blonde-tales.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw beiden zijn echt heel mooi! Gelijk mijn ding ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, wat een leuke dingen! Heerlijk geshopt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb die schoenen een tijd terug ook besteld, maar ik vond ze zo lelijk nep! Had gehoopt dat het wat meer op echt nubuck zou lijken, maar nee, ik vond ze niks, sorry! De tas vind ik wel erruggg mooooi. Superouderwets, maar toch casual modelletje, gaaf! En niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere boots! Ook helemaal mijn ding :D. Als je van Ear cuffs houdt, dan zou ik even op mijn blog kijken. Ik geef 3 hele gave weg van Bijou Brigitte!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen