donderdag 21 november 2013

Winter Shoplog

Ik heb weer geshopt... surprise surprise. Zo ben ik een hele tijd geleden naar Sluis geweest met mijn ouders en vriend -waar ik in feite maar twee dingen heb gekocht- en daarnaast ook nog een dagje in Antwerpen, waar ik al enkele foto's van heb laten zien en waar ik veel meer dan twee dingen heb gekocht. Vooral mijn kledingkast is goed aangevuld (wat eigenlijk een mooier woord is voor "volgepropt") met dikke truien en ik kan de winter met een gerust hart in. Het duurt overigens inderdaad nog wel even voordat het winter is, maar gezien de studie drukte in december en de feestdagen ervoor en erna, gok ik niet dat ik dan nog veel tijd heb om winterinkopen te doen. Bovendien is het nu ook al vreselijk koud, dus.



Hoewel ik in Antwerpen het meest enthousiast was over de Forever 21, heb ik het meeste gekocht bij de New Yorker. Vooraf wist ik al wel dat ik de vorige keer ook maar een paar dingetjes had gekocht in de gigantische winkel (hoewel ik de webshop helemaal leeg zou kunnen shoppen) maar ditmaal heb ik gewoon niets bij de Forever21 gekocht. Het is toch altijd redelijk overweldigend, maar daardoor ook nogal chaotisch en moeilijk om leuke dingen te vinden. Bij de New Yorker daarentegen had ik dat niet en daar kom ik normaal ook heel weinig, dus was wel weer eens leuk. Ik was op een missie voor winterkleding en ten eerste heb ik deze heerlijke warme, blauwe trui gekocht. -€19,95


Dan dit heerlijke vest. Wat een pareltjes heb ik toch gevonden in die winkel. Dit vest is grijs, warm, heeft zakken (ja!), is comfortabel en heeft leren strepen op de mouwen als een mooi detail. -€19,95


Nog zo'n heerlijke trui. Behalve warme truien, heb ik momenteel ook iets met tijgers (ik heb bovendien net weer een hele leuke op de Forever21 webshop gezien met een tijger, maar het mag niet van mezelf, wordt een beetje too much ben ik bang...). Deze trui is net wat langer dus staat leuk op mijn discoleggings of in dit geval mijn nieuwe nep leren legging/pants. En hij heeft weer zakken! -€19,95


Mijn laatste aankoop van de New Yorker: dit basic shirt met lange mouwen voor €6,95. Hier zie je trouwens ook mijn nieuwe nep leren legging/pants goed, van de New Look, die ik helaas vergeten ben apart op de foto te zetten. €7,-


Deze broek/legging (of zoals de Vero Moda bon zelf zegt: Funky Foxy Legging, uuhm ja) heb ik al in verschillende kleuren en ik vind ze ontzettend fijn en goed te combineren. Ik heb een grijze en donkerbruine gekocht. Samen kostten ze €29,95.


Het laatste wat ik in Antwerpen kocht, is deze Revlon Lip Butter. Ik heb er al een review over geschreven dus jullie zouden inmiddels kunnen weten dat ik er onwijs blij mee ben. Het leuke aan Antwerpen is toch dat er net weer wat andere winkels zitten dan in Nederland. Deze lipbutter heb ik bij de Galeria Inno gekocht, wat een beetje aanvoelde als een soort Bijenkorf, en kostte €11,99.


In Sluis kocht ik dit ontzettend leuke colbertje. Het heeft een grijze kleur met leren mouwen. En deze heb ik gekocht bij de... tromgeroffel... Jola! Er zit ook een Jola in mijn dorp en hoewel ik daar vroeger nog wel kwam, vind ik het nu niet echt een leuke winkel meer. Toen we echter langs de etalage in Sluis liepen, zagen we dit jasje hangen en we waren toch wel erg benieuwd. Hop, naar binnen. Uiteindelijk heb ik het jasje uit de etalage gekregen omdat er alleen nog maar L'tjes (Large maten dus, L'tjes klinkt zo leuk) in de winkel hingen en ik toch echt een M moest hebben. Mijn moeder heeft daarnaast ook nog een onwijs leuke winterjas gekocht in de Jola, dus we zijn er echt wel goed geslaagd. Het colbertje kostte volgens mij rond de €50, ik heb helaas het bonnetje niet meer. Gelukkig kreeg ik hem van mijn ouders :)


Deze schoenen heb ik online bij de H&M geshopt voor €20,-. Ze waren in de aanbieding en ik vond ze zo leuk. Vooral de vierkante neuzen vind ik een gaaf effect.


Ik word altijd gegrepen door de online Sale bij de H&M, dus behalve de schoenen kocht ik ook dit bikini topje. Die leek me erg toepasselijk voor mijn winterinkopen... Het topje kan ook strapless als een soort bandeau en ik denk dat ik hem ga combineren met mijn zwarte bikini broekje. Het bikinitopje kostte €7,-.


Ik heb lang niet meer zoveel nagellakjes in één keer gekocht, but I couldn't help myself. De bovenste twee nagellakjes zijn van de Catrice Limited Edition Thrilling me Softly, en die heb ik beide al in een review laten zien. Het Essie lakje is het tweede en laatste dingetje wat ik in drogisterij-walhalla Sluis heb gekocht. Het is een diepblauw kleurtje (bijna zwart) uit de herfst collectie van Essie, met de naam After School Boy Blazer. Tot slot heb ik een nagellak gekocht van Only You, namelijk Sexy Witch. Een prachtig donker paarse kleur met een gouden shimmer. Van zowel het Essie nagellakje als de Only You komen nog foto's online. 


Dan blijven alleen nog maar boeken en notitieboekjes over. Ten eerste heb ik twee nieuwe boeken gekocht. Deze zijn beide Engels en er is nog een derde (tevens laatste) boek. Ik heb er al onwijs veel over gelezen op internet en ben heel benieuwd. Het is een serie die blijkbaar een beetje in het "The Hungergames" en "The Maze Runner" straatje valt. The Hungergames vond ik geniaal en The Maze Runner vond ik wel oké (het verhaal was geniaal, de schrijfstijl not so much) dus het zou wat voor mij kunnen zijn. Divergent kostte €9,99 en Insurgent €10 op bol.com (de laatste tweedehands). 


Ik hou van notitieboekjes! Deze twee komen van de Action en waren waarschijnlijk veel te goedkoop. Ik zou het alleen niet kunnen zeggen want ik weet het niet meer. 


Tot slot heb ik deze twee notitieboekjes en een klein etuitje gekocht bij de Xenos. Ik heb ook een klein notitieboekje en etuitje in mijn winactie gedaan, dus misschien komen ze bekend voor. Ik vond ze zo ontzettend cute en ik was van mening dat ik ze nog wel kon gebruiken (voor wat is nog niet helemaal duidelijk... o, consumptiemaatschappij). 

22 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Ik vind de trui met tijger heel leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke dingen allemaal en de Revlon Lipbutters zijn zo fijn!! :) Ik vind je trui ook super leuk, die met de tijger! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing post! I love it! :)
    Come and join my first INTERNATIONAL giveaway, win a gift of your choice! The rules are really simple. Good luck xx
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/2013/11/international-christmas-giveaway-gift.html

    xx, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n leuke spullen! Ik vind dat jasje supermooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker, die tijgertrui! En ik vind het colbertje ook mooi! Maar dat is logisch, want ik heb iets soortgelijks van de H&M, haha. Ik ken de Jola btw helemaal niet! Anyway, veel plezier van je aankopen. En gauw je kledingkast opruimen zodat er nog veel meer bij kan en je weer een shoptripje kan inplannen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Slim idee, een lege (of ietwat minder volle) kast is natuurlijk niet de bedoeling :) X

      Verwijderen
  6. Je hebt echt hele leuke dingen gekocht! Ik wil ook nog zo'n vest met leren mouwen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke aankoopjes! Dat jasje met die leren mouwen vind ik erg mooi, eerst vond ik dit maar niks als de mouwen in leer zijn, maar ik vind het de laatste tijd echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had dat ook. Soms moet je echt wennen aan een hype ;) X

      Verwijderen
  8. de schoenen die je gekocht hebt zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die ketting bij je eerste truitje! :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel en erg leuke spullen heb je gehaald! I love the shoes en ik ben wel benieuwd naar de boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke aankoopjes! Leuke blog ook trouwens, ik volg je nu!
    Liefs,

    Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een hoop fijne aankopen! Dat zwarte blazertje is heel tof :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die bikini top vind ik zo leuk! Die wil ik ook nog wel maar kon hem gister helaas niet meer vinden. Dat shirt met die tijger vind ik er trouwens ook heel erg leuk uitzien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuke shopblog!!! echt hele leuke dingen die je heb geshopt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gave kleding heb je.
    de legging staat je heel leuk.
    mvg manuela

    BeantwoordenVerwijderen