vrijdag 8 november 2013

On It's Way: Boots & A Bag

Ik ben al tijden op zoek naar platte, warme schoenen voor in de winter. Ik heb momenteel vijf paar enkellaarsjes maar allemaal met ofwel een gewone hak of een sleehak. Ik heb ook een paar platte winterlaarzen die heerlijk zitten en ontzettend warm zijn maar die ik eigenlijk een beetje zat ben, dus behalve wanneer echt noodzakelijk (bijvoorbeeld afgelopen februari in Disney, toen het sneeuwde als een gek en we enkele dagen veel moesten lopen) blijven die in de kast staan. Momenteel draag ik voor de comfy dagen vaak sneakers, maar op ten duur wordt dat natuurlijk te koud. Hoe dan ook, ik was dus op zoek naar comfortabele, mooie en vooral platte winterschoenen. And I found them. 




Woensdag moest ik verschillende papers schrijven voor mijn studie en natuurlijk eindig ik dan altijd op de H&M webshop (de Forever21 webshop is ook een favoriet). Hoewel ik eerst bij de SALE afdeling ging kijken, bedacht ik me toen dat ze misschien wel goede schoenen voor me zouden hebben. Ik heb immers onlangs ook al laarsjes bij de H&M besteld (met sleehak) en die bevallen me super. En toen zag ik deze onwijs comfortabele (zo zien ze er in ieder geval uit) boots.


"Een paar boots van imitatieleer met een vetersluiting (in zwart en in wijnrood van imitatieleer; in bruin van imitatiesuède met een teddy voering; in zwart/fluweel met een fluwelen afwerking; in 
kakigroen/canvas en in zwart/canvas van canvas; in zwart/bloemen van textiel). De boots hebben een rubberen zool met een grof profiel." - €29,95

Na heel lang twijfelen (lees: half uurtje) riep ik de hulp in van mijn moeder en mijn vriend, en beide waren enthousiast. In het mandje ermee! Ik vind ze er heel leuk uitzien, lekker stoer en het kleurtje is anders dan al mijn andere schoenen. Bovendien zit er een soort bond aan de binnenkant wat volgens mij heerlijk aanvoelt. Het enige waar ik over twijfelde was de mogelijkheid tot combineren, maar dat zie ik dan wel weer. Duurt alleen nog een maand voor ze binnenkomen, maar dan zien jullie ze wel weer verschijnen in een shoplog!

"Een kleine bag van imitatieleer met twee hengsels, een afneembare, verstelbare schouderriem en studs op de bodem. De tas heeft een ritssluiting boven, twee vakken met rits aan de buitenkant en drie kleinere binnenvakken waarvan één met rits. Afmeting 21x32 cm. ONLINE EXCLUSIVE." -€25,-

Onder het mom van "als ik dan toch aan het bestellen ben", keek ik toch nog even bij de SALE items. En toen zag ik dit onwaarschijnlijk mooie tasje. Love at first sight. Ik ben sowieso gek op deze maat en vorm tasjes. Ik heb er al één versleten van de Primark en de tweede (ook van de Primark) die ik al twee jaar ontzettend veel draag, begint nu ook zijn einde te zien. Dus vervanging is nooit erg. En wauw, wat een prachtige kleur en die vakken voor zijn niet alleen heel handig, de ritsen zijn ook nog eens heel mooi. Dit tasje had ik al eens eerder gezien op de site alleen toen kostte die nog €39,95 en dat vond ik toch wel iets te prijzig. Nu afgeprijsd naar €25.

Online had ik ook nog wat kortingscodes gevonden (op deze site, geniaal!) dus uiteindelijk kostte de bestelling me €47,36. En daarboven op de korting van het tasje, scheelde me toch mooi €27,50. 

Hebben jullie de EMA's van zondag ook al in jullie agenda staan? Dit jaar in Amsterdam! Om 9 uur lig ik met een hapje en een drankje in mijn bed om MTV te kijken! 

23 opmerkingen:

  1. Dat is echt een mooie tas! Super handig want volgens mij is hij erg makkelijk te combineren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die laarsjes!! En ze zitten zoooo lekker en ze staan zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de tas echt super mooi! En stoere laarzen :) Ik ga zeker naar de EMA's kijken, vind dat elk jaar echt heel leuk om te zien. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze beide heel mooi :) Leuke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke koopjes! Vind je schoenen erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gaaf! Ik heb ook zulk soort schoenen, heerlijk warm zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind vooral je schoenen super! Echt mijn stijl en ze zien er ook lekker warm uit. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beide super! ben helemaal verliefd! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingetjes! Die tas is echt gaaf! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie aankoopjes, die schoenen zijn leuk! En
    warm c: Die tas heeft een prachtige kleur en
    ik ga ook naar de EMA's kijken! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tas en schoenen, vooral de tas vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!! Ben je op zoek naar meer exposure voor je blog ?? Maak een Young But Successful profiel aan en promoot je daily posts www.youngbutsuccessful.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing!!!
    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die tas vind ik echt GEWELDIG! Wat een beauty is dat zeg <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie items zeg! :D Vooral die schoenen vind ik erg gaaf, ben zelf ook op zoek naar zoiets :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die tas vind ik wel echt heel erg gaaf! En die schoenen wauwie! Ik volg je nu op bloglovin.
    Liefs, Rosanne
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen