dinsdag 12 november 2013

Miley Cyrus - Bangerz

Ik ben nooit een Miley Cyrus fan geweest. Toch heeft de aandacht die zij de laatste tijd zo naar haar toetrekt, ook wel mijn aandacht getrokken. Het is niet altijd goede aandacht geweest (wat zeg ik, bijna nooit) maar toch staat ze daardoor veel in the picture. Zo werd haar optreden bij de VMA's nog weken besproken en ook zondag bij de EMA's (komt morgen een post van online!) heeft ze wel wat fratsen uitgehaald. Inmiddels heb ik haar korte documentaire op MTV, "The Movement", al meerdere keren gezien en ik moet toegeven dat ik redelijk onder de indruk was. Door al haar acties lijkt ze misschien een gek wijf, maar ze heeft het goed voor elkaar en heeft alles vooraf doordacht. Bovendien kan ze eigenlijk ontzettend goed zingen. Wrecking Ball vond ik bijvoorbeeld een ontzettend gaaf nummer. Nu ik het album eenmaal heb, ben ik echt om: wat een onwijs goede stem en wat een gave, wisselende nummers. Heel verrassend. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete horen en ook al ben je geen Miley-fan (was ik ook niet), geef het een kans. Alleen die tong uit de mond mag van mij wel wat minder ;)


Wrecking Ball

FU
ft French Montana

#GetItRight

We Can't Stop

On My Own

4x4
ft Nelly

Adore You


12 opmerkingen:

  1. Ik vind haar een top wijf! Wat een lef heeft zij zeg:) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Miley Cyrus best leuk al is het allemaal wel een beetje overdreven en vond ik haar stijl eerst veel leuker!! Ik vind haar liedjes wel heel tof!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond haar outfit bij de EMA's bijvoorbeeld echt té. De laatste foto is wel erg mooi en het shirtje dat ze daar draagt is mooi. Daarnaast vond ik haar mooi zingen tijdens de EMA's en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Ben benieuwd naar de post van morgen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze heeft wel leuke liedjes hier en daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Miley Cyrus haar stijl echt helemaal niets maar haar liedjes vind ik best oké. Vooral Wrecking Ball is een mooi lied.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt vreselijk als ze haar tong uit haar mond laat hangen haha. Haar muziek vind ik wel oké, als ze die tong binnenboord zou houden zou het alleen allemaal net wat beter zijn haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zij heeft echt een mega stem!! Haar looks en attitude daar ben ik geen fan van :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze heeft wel leuke liedjes, maar ik ben totaal geen fan van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben geen fan en vind haar gedrag wat overdreven. Maar haar liedjes.. die vind ik wel leuk en blijven soms dagenlang in mn hoofd zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook niet zo'n Miley fan, heb het gevoel dat ze Lady Gaga een beetje probeert na te doen met al die aparte dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind haar nieuwe look echt verschrikkelijk maar haar muziek echt super tof.

    BeantwoordenVerwijderen