donderdag 7 november 2013

Catrice - Caught On The Red Carpet




Caught On The Red Carpet is één van mijn favoriete nagellak kleuren, zeker in de herfst. Het is het enige lakje wat ik ooit heb opgemaakt én daarna opnieuw heb gekocht. Aangezien ik deze prachtige bordeauxrode kleur ook weggeef in mijn winactie, leek het me wel zo toepasselijk er een blogpost over te plaatsen.



Zoals op de foto's te zien is, is Caught On The Red Carpet een bordeaux rode kleur. In het echt is 'ie nog íets donkerder, maar door het felle licht en mijn camera lijkt de kleur wat lichter. Ik vind het een prachtige kleur die bij bijna al mijn herfst outfits past.

De nagellak lakt heel fijn, zonder bubbeltjes en strepen en droogt redelijk snel. Voor een mooie dekking zijn twee lagen wel noodzakelijk.


Zoals je ziet is ook mijn tweede flesje alweer half leeg. Love this colour! En voor een mooi prijsje. Caught On The Red Carpet zit in het vaste assortiment van Catrice en is voor €2,99 te koop bij onder andere de Kruidvat.

14 opmerkingen: