donderdag 24 oktober 2013

Shoplog 09-10-13 Primark

Twee weken terug was het weer tijd voor een date met één van mijn beste vriendinnetjes, die ik helaas nog maar weinig zie omdat ze sinds haar studie in Utrecht woont. Gelukkig houden we allebei van shoppen (wie niet?) en sinds ik haar vorig jaar geïntroduceerd heb met de Primark, wilde ze nog wel een keer. Aangezien ik áltijd wel in ben voor een Primark dagje, gingen we samen Rotterdam in. Naderhand hebben we voldaan wat hamburgers en frietjes bij de McDonalds weg gewerkt en bijgekletst: shoppen is een topsport. Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb buitgemaakt.





Het leek me leuk het dit keer wat anders te doen: ik heb namelijk ook foto's gemaakt met de kleding aan (ik heb ook maar drie kledingstukken gekocht, dus dat was goed te doen). Ten eerste dit diepblauwe/navy bloesje. De stof is gedeeltelijk transparant en is dus lekker luchtig. De knoopjes zijn bedekt als je de blouse dicht hebt geknoopt. De linkse foto is een beetje onduidelijk, maar ik moet nog een beetje wennen aan de camera van mijn iPhone in combinatie met licht ;) -€10,-


Dit jurkje vond ik zo schattig. Ik zou hem zelf met een riempje combineren (zoals op de foto) en in de winter waarschijnlijk met een colbertje. Dit jurkje was overigens in de aanbieding (hoe is het mogelijk dat ze in goedkope winkels als de Primark ook nog met aanbiedingen kunnen werken?) en afgeprijsd van €11,- naar €7,-


Dit hemdje is een beetje groen/blauwig, groener dan op de foto's te zien is in ieder geval. Achterin de nek zit een ritsje en voorop zit een leren band. Er waren onwijs veel kledingstukken met nep leren details te vinden in de Primark. Leuk om er een statement of lange ketting bij te dragen. -€11,-



Over statement kettingen gesproken, ik heb een prachtig nieuw liefje gevonden. Deze ketting vond ik toen iets anders ging terug leggen: altijd fijn, ben je zo goed om iets terug te leggen omdat je al meer hebt dan je wilde, kom je iets anders tegen... De ketting kostte €6,- en staat heel leuk in combinatie met het diepblauwe bloesje.


Sneakers zijn altijd handig en toen ik deze twee varianten zag, was ik gelijk verkocht. Ze kostten beide €8,- per paar. De blauwe zijn makkelijk te combineren en de bordeaux rode geven juist weer een leuke toevoeging aan je outfit.


Altijd handig: doekjes om je make-up mee af te halen. Het werkt snel en makkelijk. In deze pakketjes zitten 25 doekjes en per twee kostten ze €1,50. Gelijk dus maar even vier pakketjes ingeslagen.



Als je in de rij staat bij de kassa, staan daar altijd nog hele tactische bakken vol met leuke artikelen die je nog even als impulsaankoop in je mandje kan gooien. Voordat we in de rij gingen staan, waren mijn vriendin en ik al bang voor de afloop, maar ik heb me kunnen inhouden met slechts dit ene onwijs schattige kaarsje. Het is een uil met een heerlijke vanille ruikende kaars. Ik vind het een leuke herfsttoevoeging voor mijn kamer. -€3,-



Ze hebben momenteel zóveel leuke mutsen bij de Primark. O. Mijn. God. Ik heb me echt moeten inhouden. De eerste muts ga ik niet dragen, maar bij mijn vriend thuis doen ze elk jaar een Sinterklaas/Kerst-spel waarbij je grappige/goedkope/leuke cadeautjes moet kopen die vervolgens in een spel bij iedereen terecht kunnen komen. Mocht het spel dit jaar weer gehouden worden heb ik mijn eerste grappige cadeautje vast... Hoe hilarisch is zo'n rendier muts? Daarnaast een kattenmuts met leuke pailletjes, die ik wél echt ga dragen. Zoals mijn moeder altijd heel liefkozend zegt, heb ik een mutsenhoofd (thanks mom). Ze bedoelt het echter (hopelijk) op de goede manier: ik kan mutsen goed hebben. Dus daar geniet ik ook volop van en ik draag ze graag. De beren-haarband vind ik nog het allerleukste en ik heb nu al zin om die te dragen! De haarband kostte €3,- en de mutsen €4,-.

Dat waren mijn aankopen bij de Primark. Ik ben goed geslaagd en ik ben ook heel blij met al mijn nieuwe producten. Ik heb inmiddels ook al weer wat andere dingen geshopt en volgende week woensdag ga ik gezellig met the family (lees: mam, pap en mijn zus) naar Antwerpen om te shoppen. Zin in!

38 opmerkingen:

  1. Hele leuke aankopen. Ik wil binnenkort ook weer een bezoekje aan de primark brengen. De mutjes zijn zoooooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke dingen gekocht, vooral die ketting en dat jurkje vind ik super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige aankopen zeg. Vooral de mutsen en de ketting vind ik erg leuk. Ik wil weer naar de Primark, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke aankopen! Dat jurkje staat je echt goed!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke items en fijn dat je laat zien hoe het eruit ziet als je het aanhebt! :D x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Those shoes look a lot like my red Vans!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben daar dus nog nooit geweest maar al vaak van gehoord dat het er zeer goed is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen.. ik zal blij zijn als Primark zijn deuren opent in Gent :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes !! Ik was laatst ook bij de Primark, en toen had ik ook gympen gehaald hihi. Ze zijn lekker cheap en ook ook nog een leuk !
    Liefst, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze hebben erg leuke dingen bij de primark.!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha die mutsen geweldig ik heb er vandaag ook zoveel op mijn hoofd gehad bij de h&m met katten oortjes enzovoort maar die waren dan nog wel prijzig dus die liet ik maar daar in de winkel!

    Verder wel gaaf jurkje en leuke schoenen en dat uiltje is cute!!
    liefs en alvast fijn weekend

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voor €4,- bij de Primark móest ik ze natuurlijk wel meenemen ;) Thanks, jij ook! X

      Verwijderen
  12. Leuke items zeg!! Ik vind de ketting het mooiste:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. the heart dress is so cute,i really need to visit primark again :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke aankoopjes heb je gedaan! Vooral die mutsen, love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankoopjes! Vooral de statement ketting, en awwh die mutsen zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat jurkje is echt super leuk en die mutsen zijn heel schattig!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke dingetjes gekocht :) Echt schattig die mutsen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Primark shoplogs zijn altijd leuk :) Mooie dingen heb je gekocht. Op mijn blog verschijnt binnenkort ook een shoplog van de primark in London :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh ik krijg heel veel zin om daar weer te gaan shoppen! Ik hou van die blauwe 'vans' die je hebt gekocht! De vorige keer toen ik er was, zag ik alleen maar varianten met zo'n dik randje bij de enkels, maar ik vind juist die zonder randje zoals bij die blauwe erg leuk. Ik hoop dat die er dan wel zijn als ik weer naar de Primark ga :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke aankopen! Vooral die statement ketting ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuke aankopen! Het jurkje vind ik echt te schattig, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die ketting is prachtig! En dat kaarsje, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke dingen heb je gekocht! Vooral de ketting is gaaf! <3
    Ik heb een leuke giveaway op mijn blog zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/10/giveaway-webshop-sibin.html

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke aankoopjes! Ik ga woensdag naar de Primark en hoop dat ze die donkerblauwe blouse nog hebben, die zoek ik al heel lang :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat heb je leuke items gescoord zeg, vooral die ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De kettingen die je hebt gekocht zijn echt leuk ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke ketting zeg! Kon zo van de Zara komen

    BeantwoordenVerwijderen