dinsdag 1 oktober 2013

Fall Shoplog

Ik heb de laatste tijd veel kleine aankopen "hier-en-daar" gedaan die er tot hebben geleid dat ik nu genoodzaakt ben een shoplog te doen, anders wordt het too much. Ik heb verschillende leuke dingen gekocht, waaronder twee heerlijke truien waar ik echt in leef nu het weer zo koud wordt. Ook wat leuke sieraden, nagellakjes, knock off discopants en... -tromgeroffel- een iPhone 5. En nog genoeg andere onzin natuurlijk. Vandaag een blik van de dingen waar ik me sinds kort bezitter van mag noemen.






Ten eerste heb ik bij de H&M wat sieraden gekocht. Ik heb helaas geen idee meer hoe duur deze waren omdat ik zo'n ontzettende anti-held ben als het om bonnetjes-bewaren gaat (note to self: bonnetjes voortaan netjes opbergen in plaats van random in mijn tas gooien). De kettingen zijn allebei redelijk kort, wat ik juist wel heel tof vind. Vooral de bovenste vind ik onwijs mooi. Daarnaast een setje van drie armbandjes die een speelse uitstraling geven en bovendien zowel zilver als goud bevatten, waardoor ze overal bij te matchen zijn. Handig!


Daarnaast heb ik de bij de H&M deze onwijs leuke trui gekocht. Het is niet goed te zien, maar het is een wijde trui (ik weet niet eens of het echt een trui is, of meer een wijd ietwat dikker shirt) die lekker los om je heen valt. Toen ik deze zag liggen was ik in eerste instantie niet zo gecharmeerd van de vorm, maar door de kat móest ik de trui toch even gaan passen. And I fell in love!



Ik noteer op volgorde van aankopen, dus de producten, kledingstukken en winkels zullen totaal niet logisch bij elkaar staan. Just so you know. Op Ebay heb ik ook weer wat leuke aankopen gedaan. Onder andere het bovenstaande blauwe horloge die ook in veel verschillende andere kleuren te krijgen is voor slechts €1,95. En dan krijg je er ook nog een extra batterijtje bij! Klik hier voor de aanbieding. Daarnaast bij dezelfde verkoper een reis-parfum flesje. Ontzettend handig, want daar kun je dus je eigen parfums in doen. Deze aanbieding is helaas verlopen maar ze zijn vast nog wel op Ebay te vinden.


Ook op Ebay, deze toffe knock off discopants. Ik ben al een tijdje fan van deze broeken maar ik vond ze toch een beetje te duur, zeker aangezien ik nog niet zeker was of ik ze ook daadwerkelijk zou dragen. Ik ben sowieso niet heldhaftig genoeg om deze broeken high waisted te dragen dus een legging variant was goed genoeg. Op Ebay vond ik deze exemplaren (eerst de zwarte, maar na een week ook maar de navy besteld) voor €12,50 p/s (incl verzendkosten). Inmiddels draag ik ze onwijs vaak in combinatie met warme truien of soms als ik ga stappen, met een langer blousje. Like! En ze zitten ook nog eens onwijs lekker. Misschien ook de bordeaux rode nog maar kopen...? Overigens heb ik deze leggings in s/m. Ik had op internet gelezen dat ze vaak klein uitvallen. Ze passen ontzettend goed alleen zijn ze eigenlijk net niet lang genoeg om met sneakers te dragen (ik ben ongeveer 1,75m).


Aangezien mijn eerste keer bestellen bij Forever21 zo goed beviel, heb ik de site non-stop in de gaten gehouden. Gewoon, omdat ik hem niet alleen kon laten. Al een tijdje had ik deze trui in mijn wishlist, maar van kopen kwam het niet. Toen die na een maand nog steeds in mijn maat verkrijgbaar was, nam ik dat op als een teken. This was meant to be. Inmiddels is het liefde voor het leven want ik draag de trui alleen maar. Hij zit zó lekker, staat goed op mijn discopants-legging en is gewoon onwijs tof. Dit is de Sequin Tiger Pullover van €21,75.


Om in de tijger/leeuw-sfeer te blijven, heb ik ook dit tshirt bij de Forever21 gekocht. Ook weer lekker wijd en met een hoge nek. De voorkant is compleet bedrukt en aan de zijkant zitten schattige steentjes. Dit is de Jungle Queen Rhinestoned Top van €15,75.


Ten slotte van de Forever21, deze ring met de letters X en O. XO staat in Amerika voor "kisses and hugs" zoals we allemaal vast wel weten van Gossip Girl, die al haar blogs eindigde met "Xoxo, Gossip Girl." Ik vond de ring wel schattig en bovendien valt 'ie lekker op. Dit is de Romantic-at-Heart Ring van €3,90.


Ik slaap niet altijd met slaapmaskers, maar als ik niet thuis slaap (of gewoon niet kan slapen) vind ik het toch wel fijn. Deze twee leuke maskertjes vond ik bij de BigBazaar. Vooral de roze met wimpers vind ik leuk: doet me een beetje denken aan het maskertje van Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany's (die moet ik echt weer eens kijken...).


Een boek! Jawel, ik ben weer aan het lezen geslagen. Sinds de vakantie weet ik weer hoe leuk lezen is en heb ik het weer een beetje te pakken. Niet in hetzelfde tempo als tijdens de vakantie -die laptop blijft me maar afleiden...- maar ik boek in ieder geval vooruitgang in mijn boeken (ha-ha wat een woordspeling). Dit boek kwam ik tegen in de V&D en toen ik de achterkant las, was mijn aandacht getrokken. Ik schreef het boek op mijn wishlist en liet het voor wat het was. Toen ik een paar weken later in een boekenwinkel liep en hem wéér zag, kon ik hem niet laten liggen. Het is maar zelden dat ik een boek koop in een winkel die ik niet op voorhand ken. Het Bottenseizoen van Samantha Shannon is het eerste boek uit een serie en ik heb wel weer zin in een goede, nieuwe serie. Het boek komt uit 2013 en is uitgegeven door uitgever die ook Harry Potter heeft uitgegeven (snappie?). Ik ben benieuwd!


Ik heb nog nooit nagellak bij de Claire's gekocht, maar toen ik er laatst rondliep was ik positief verrast door de uitgebreide collectie. Ik kocht een Liquid Sand lakje in Pink en een glitterlakje in Blue Glitter. De eerste kostte €4,99 en de laatste €3,50 (dus niet ontzettend goedkoop). Ik heb ze nog niet gebruikt maar zal er zeker foto's van maken als ik dat wel doe.


Bij de Tuinen waren enkele producten te koop met 50% korting. Dat is nooit verkeerd, dus ik nam een argan dag & nachtcrème mee voor €9,49 en een groene klei masker voor €3,99. Het lijken me allebei zeer fijne producten.



Wordt het al teveel? Bij de H&M heb ik ook nog een bestelling geplaatst. Er was van alles in de sale dus ik moest even kijken. Helaas niet heel veel leuks, maar ik heb toch twee dingen gekocht. Ten eerste een losse broek van een luchtig stofje. Ik vind vooral het patroontje onwijs leuk. Ik weet niet of het iets is wat ik ook daadwerkelijk ga dragen (in de zomer) maar anders kan ik hem altijd nog als huisbroek/pyjamabroek gebruiken. -€10,00. Daarnaast een paar schoenen. Ik moet eerlijk zijn dat ik er over denk deze terug te brengen. Ze passen goed en ik vind ze ontzettend stoer, maar ze zijn zó hoog. Ik ben 1,75 en hoewel dat zeker niet groot is, maken deze hakken me in vergelijking tot vriendinnen en mijn vriend ben ik bang wel erg groot. Bovendien weet ik ook niet of ik er wel zo fijn op kan lopen. O, twijfels twijfels. Ze kostten maar €14,95.



Dan als laatste het hoogtepunt: mijn iPhone 5. In deze blogpost liet ik al weten dat mijn geliefde Blackberry Torch niet meer meewerkte en bovendien liep mijn abonnement ook af, dus het was tijd voor een nieuwe telefoon. Ik wist al vrij snel dat ik de iPhone 4s wilde. Goede camera, makkelijk besturingssysteem en de apps zijn ontelbaar. Toen ik echter (op aanraden van mijn vriend) ook even naar de iPhone 5 keek, bleek dat het maar €100 scheelde (beide met hetzelfde abonnement). Twijfels twijfels... uiteindelijk toch voor de 5 gegaan en ik ben ontzettend blij. Ik heb ook vast twee hoesjes op Ebay gekocht -die kan je nooit genoeg hebben- dus voorlopig zit ik wel goed. Later horen jullie hier meer over!

Oké, dus dit was mijn zéér uitgebreide shoplog. Gelukkig ga ik binnenkort weer een keer naar de Primark met een vriendin en over een aantal weken weer een ouderwets shopdagje met mijn moeder en zus. Misschien moet ik een grotere kast kopen?

23 opmerkingen:

  1. WoW! Wat een vette shoplog!! Discopants! <3 ennuh.. veel plezier met je Iphone ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow prachtige sieraden en ik houd van je star wars hoesje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste ketting is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kettingen echt... Wauw!! Doe jij ook al mee met mijn verjaardagswinactie? Ik geef een lipscrub van Sara Happ weg!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke shoplog! Vooral de eerste twee kettingen zijn super!!



    Meedoen aan mijn birthday winactie voor super sieraden? Neem dan een kijkje op mijn website http://beautybycarlien.blogspot.nl/ en doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie items! Die eerste ketting is prachtig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe schoenen :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen heb je allemaal gekocht!! Vooral al je shirtjes vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ben met de shirtjes/truien zelf ook vooral heel blij haha. X

      Verwijderen
  10. Woow, hele toffe dingen heb je gekocht! Love it!

    Liefs

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke spulletjes heb je gekocht! En dat iPhone hoesje met het katje erop vind ik erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen! Ik vind vooral de accessoires tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die katten trui!! Super lief :) Leuke spulletjes heb je gekocht zeg. Nu heb ik ook zin om te winkelen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen! Vooral de sieraden zijn erg mooi.

    x Marjolein

    www.merdjelinn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat heb je veel maar ook leuke dingen gekocht! Vooral de truien zou ik ook zo dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen