maandag 28 oktober 2013

Drake - Nothing Was The Same

Nothing Was The Same van Drake kwam uit op 24 september dit jaar (al was het album al een paar dagen eerder online te vinden) en ik zat er echt op te wachten. Na nummers als Started from the Bottom en Hold on, we're going Home wist ik gewoon dat dit weer een super album van Drake zou worden. Je moet er wel een beetje van houden, maar ik ga jullie vandaag mijn favorieten laten horen.




Started from the Bottom

Hold on, We're going Home
ft. Majid Jordan

From Time
ft. Jhene Aiko

Pound Cake/Paris Morton Music 2
ft. Jay-Z

All Me
ft. 2 Chainz & Big Sean

Tuscan Leather





14 opmerkingen:

  1. Ik hou van Drake! Ik vind al zijn nummer wel tof om te luisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet echt zo een reuze fan van drake :) leuk wel, ieder zijn muziek hé :)

    Ps: Wees welkom om mee te doen, hoe meer deelnemers, hoe meer fun hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk album, ik ben gek op Drake!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Started from the bottom is echt één van mijn favo nummers van de laatste tijd! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooi album ! Drake is ook mijn favoriet!
    ' Started from the Bottom' is gwn echt een goede song, het klopt ook gwn hihhi!
    liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook goede muziek! Hold on we're going home is zo'n lekker nummer. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb heel het album van Drake op mijn telefoon staan! Ontzettend leuk album! Ik heb er geen moment spijt van gehad. Van het kopen natuurlijk! Het album koste ook niet zo weinig..

    liefs,
    Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, het album is natuurlijk ook nog ontzettend nieuw. Ik vind het ook echt een onwijs goed album en het geld zeker waard! X

      Verwijderen
  8. Sommige liedjes vind ik wel leuk, maar ik ben niet echt fan van hem, gewoon omdat ik niet veel liedjes van hem ken.

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig, ik heb echt helemaal niks met zijn muziek :-) De cover is wel leuk van het album

    BeantwoordenVerwijderen