zaterdag 19 oktober 2013

Claire's - Pink



Laatst stapte ik de Claire's binnen -op zoek naar verborgen schatten- en ik bleef hangen bij het nagellak rek. Het was me nooit eerder opgevallen hoeveel leuke en verschillende nagellakjes Claire's heeft. Ik besloot twee lakjes mee te nemen en vandaag laat ik jullie een nagellak zien met een Liquid Sand effect (aangezien mijn vorige zo'n succes was), namelijk Pink. 





Het Liquid Sand effect is heel mooi en de nagellak op zich vind ik prachtig. Alleen staat de kleur totaal niet bij mijn huidskleur (had ik misschien vooraf even over moeten nadenken). Ik ben vrij wit van mezelf en zo'n lichtroze kleurtje als dit is dan niet mooi. Sommige lichtroze kleurtjes kunnen wel, maar deze werkt gewoon niet. Helaas pindakaas.


Toch is het Liquid Sand effect onwijs mooi, dus misschien dat ik de Claire's binnenkort nog eens binnenga voor een andere variant...

De Claire's lakjes zijn bij Claire's te koop voor verschillende prijzen. De Liquid Sand nagellakken kosten €4,95 per stuk.

21 opmerkingen:

  1. Super mooie kleur! Ik ben echt jaloers op je lange nagels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur is mooi, maar ik ben meestal niet zo dol op het sand-effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat een prachtig lakje! De kleur en de glitters, perfect. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wauw, wat een prachtig liquid sand lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur! En je hebt echt prachtige lange nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi lakje! Vind hem je niet verkeerd staan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij geeft zoveel pigment, dat had ik niet verwacht. ik dacht echt dat het zo'n bijna doorzichtig lakje zou worden. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw! Op je nagels is het effect zo veel mooier als ik vanaf het potje verwacht.

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je nagels mooi zeg, wauw :D Ik had trouwens niet verwacht dat hij zo mooi zou zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. beautiful nailpolish :) is it easy to remove?because my glitter nailpolish always gets stuck like mad :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I wouldn't say easy... ;) But some cotton pads drenched in nailpolish remover can do miracles. X

      Verwijderen
  12. Wow, ik wist niet dat ze bij claire's zo'n leuke nagellak kon kopen!

    BeantwoordenVerwijderen