woensdag 30 oktober 2013

Catrice LE "Thrilling Me Softly"

Toen ik de nieuwe Limited Edition van Catrice in de schappen zag, werd ik gelijk getrokken door de nagellakjes (wanneer niet?). Ook de oogschaduw trio's en lipsticks leken me erg mooi, maar ik moet ergens mijn grenzen trekken: ik heb al genoeg make-up en nagellak vind ik gewoon nét iets leuker. Ik heb twee kleurtjes nagellak aangeschaft en vandaag laat ik jullie de foto's zien.

Catrice - Thrilling Me Softly





De twee nagellakjes: C05 Daredevil en C03 Occult. Deze twee kleuren spraken me aan omdat ik het wel herfstkleurtjes vond. Een roze/rood die net tussen fel en donker in zit en een donker paars. Ik vind de patronen op de dopjes heel leuk.



Daredevil is een mooie, simpele kleur die fijn lakt en na één laagje dekkend is. Het is niet veel spannends maar springt er zeker uit in een herfst-outfit.



Occult is een prachtige prachtige, donker paarse kleur. Ik heb al zo'n soort kleur in mijn bezit van het DA huismerk maar deze lakt net iets minder fijn en ik heb er regelmatig bubbeltjes in. Donkere kleuren zijn meestal ook lastigere substanties om mee te werken maar dat geldt zeker niet voor dit kleurtje van Catrice.

Beide kleuren nagellak kosten €2,99.

Catrice LE "Thrilling Me Softly"
Thrilling Me Softly is een leuke collectie met mooie herfstkleuren. Een leuk item is misschien de kanten nepwimpers-set, maar daar moet een gelegenheid voor zijn. De oogschaduwtrio's, lipsticks en nagellakjes daarentegen zijn makkelijker te combineren, en vooral de laatste spraken mij heel erg aan. Goede kwaliteit, leuke kleurtjes en toffe designs. 

18 opmerkingen:

  1. Beide kleuren vind ik erg leuk! Maar die rode is toch echt prachtig, het geeft een mooie gloed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren nagellak! :-) Ik heb net de collectie bekeken en er niets van gekocht?! Bezuinigingen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtje allebei c: heel kleurrijk en
    perfect voor de komende feestdagen vind
    ik :P Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tweede heb ik ook, ik vind het mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren zeg, die paarse is echt heel mooi! Vooral nu in deze tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a fun name for a nailpolish :) the purple one is pretty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat rode lakje vind ik echt ontzettend mooi! Perfect voor de aankomende feestdagen in mijn ogen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten! En dan met een leuk glittertje eroverheen ofzo :) X

      Verwijderen
  8. Oh wauw, de paarse vind ik prachtig. Mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind de eerste kleur echt heel mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die paarse kleur heel mooi! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen