maandag 9 september 2013

Shoplog Kreta

Hoewel mijn vriend en ik in Kreta genoeg winkeltjes in en uit zijn gegaan, heb ik bijna niets gekocht. Toch wilde ik wel een souvenir hebben en vandaag laat ik zien wat ik mee naar huis heb genomen.



Ten eerste ben ik echt een magneetjes verzamelaar. Ondanks dat ik momenteel in mijn kamer geen magneetbord meer heb, blijf ik magneetjes kopen van vakantiebestemmingen. Misschien een beetje onzinnig maar ik hoop ze in de toekomst weer op te kunnen hangen.


Ik heb al verschillende magneetjes uit Griekenland dus het leek me leuk dit keer een iets andere te doen dan de magneetjes met de alom bekende Griekse taferelen met witte huizen met blauwe daken.



Daarnaast heb ik twee schaaltjes gekocht. Er stonden er nog veel meer en ook in veel grotere maten, maar aangezien ik gewoon nog thuis woon, leek me dat niet echt praktisch. Deze twee vond ik het leukst en ze geven me ook een beetje een Griekse sfeer.


Ik weet nog niet precies waar ik ze voor ga gebruiken -want waarom zou je tijdens het kopen van iets nadenken of het ook daadwerkelijk nuttig is?- maar misschien is het leuk als ik er wat van mijn favoriete nagellakjes in leg. I'm not sure yet, but I'll see. 


Liefs DQ

21 opmerkingen:

  1. Wat een gave schaaltjes! leuk om bloemen in te laten drijven of een kaars :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die schalen zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik vind je schaaltjes echt ontzettend mooi! Wat een kleuren ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie schalen, ik zou ze zelf ter decoratie gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fruit, theezakjes, kaarsen, make-up (lipsticks, oogschaduws), koekjes, snoepjes, ... Je kunt van alles in de schaaltjes leggen ;-) Ik vind ze erg leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze inmiddels al gevuld, toevallig indeed met lipsticks en de andere met nagellakjes :) X

      Verwijderen
  6. Wat leuk dat dje magneetjes spaart, de schaaltjes zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie schalen, je vindt vast wel een manier om ze leuk te gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awh, super mooie schaaltjes. Ik houd echt van dat soort hebbedingetjes :)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AMAZING!

    PS. We've a $150 giveaway to Nasty Gal on our blog! Check it out, if you'd like!

    xx
    Davie and Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie schaaltjes!

    Ik heb ook zulk soort schaaltjes maar dan uit Turkye. Ik gebruik ze altijd om sausjes enzo in klaar te maken of te serveren :).

    BeantwoordenVerwijderen