vrijdag 6 september 2013

Selena Gomez - Stars Dance

Selena Gomez... Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit een fan van haar muziek ben geweest. Toen ze een nieuw album had uitgebracht was ik dan ook totaal niet geïnteresseerd en de eerste single "Come & Get It" deed me niets. Totdat één van mijn favoriete Youtubers (Kalel - momenteel van WatchUsLiveAndStuff) vertelde hoe tof ze het album Stars Dance vond, vooral Birthday. Lichtelijk nieuwsgierig zocht ik dit nummer op en ik moet zeggen, I liked it. Inmiddels heb ik het gehele album en ik vind het bijna pijnlijk om te zeggen dat ik het een heerlijke verzameling nummers vind. Stars Dance is momenteel één van mijn meest gedraaide albums en vandaag laat ik jullie mijn favorieten horen.
-bol.com




Birthday
By far my favourite

Stars Dance

Slow Down

B.E.A.T.

Like A Champion

Forget Forever



14 opmerkingen:

  1. Ze heeft leuke muziek, zoals 'Slow down' en ook het nummer 'Come and get it', maar dat staat er niet tussen. Is misschien ook niet van haar nieuw album hoor, ik weet het niet. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Come and get it staat wel op het album, maar zoals ik al zei, vind ik dat niet zo'n leuk nummer ;) X

      Verwijderen
  2. In principe luister ik niet naar haar muziek, maar ze heeft hier en daar wel een leuk nummer zitten (maar dat is popmuziek, he!). Ik vind haar er erg mooi uitzien ^_^ Het is leuk om te zien hoe ze ontwikkelt van klein meisje naar jonge vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van haar liedjes, ze zijn meestal wel catchy :-) En ik vind haar ook prachtig gewoon, zo een mooie meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad best leuke nummers! Ik moest er eigenlijk ook nooit iets van hebben. Je hebt me toch wel een beetje overgehaald ;)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeej! Ik ben normaal ook niet zo'n fan van haar, maar dit album is echt tof. X

      Verwijderen
  5. Echt een prachtig meisje! Leuke liedjes ook!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is niet mijn smaak maar wel catchy =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet zeggen dat ik vind dat Selena Gomez elke keer beter wordt en op zich ook wel goede muziek maakt, alleen zou ik dit alleen leuk vinden als ik het toevallig hoor op de radio ofzo, zelf zou ik het niet snel opzetten; het is niet per se mijn genre.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind Selena Gomez heel wisselend, want de ene keer vind ik een liedje echt niets maar de andere keer ben ik er helemaal weg van. Maar ik vind Slowdown wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind sommige liedjes van Selena wel leuk, maar andere vind ik weer totaal niet leuk. Het verschilt een beetje.
    Liefs, fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind sommigen liedjes van Selena Gomez ook erg leuk, mijn favoriet: The way I loved you

    BeantwoordenVerwijderen