vrijdag 20 september 2013

OPI - Alcatraz... Rocks




Liquid Sand lakjes spreken me al aan vanaf het moment dat ze voor het eerst op blogs verschenen. Wat een prachtig effect. Alcatraz... Rocks komt uit de San Francisco collectie van OPI, die ik eerst aan me voorbij liet gaan aangezien ik eigenlijk geen nieuwe nagellakken meer zou kopen. But let's be honest, who was I fooling? Dit prachtige Liquid Sand lakje kon ik toch niet laten staan?



Can I just say... Wow. Hoe mooi is dit lakje? Alcatraz... Rocks heeft een donkerpaarse kleur met gouden, blauwe en paarse glitters erin. Ik kan alleen al uren naar het flesje kijken. Op je nagels droogt het lakje al snel op naar dit mooie Liquid Sand effect.


Alcatraz... Rocks is een unieke nagellak. Hoewel ik hem zelf het liefst elke dag draag, staat de kleur ook erg mooi op een wat "elegantere" avond. Een chique feestje en met dit lakje scoor je punten.


OPI is voor €14,95 te koop bij de Douglas. Alcatraz... Rocks komt uit de San Francisco collectie, dus mocht 'ie in de winkels niet meer staan, probeer Ebay even: klik.

19 opmerkingen:

  1. Wow.. Hij is echt prachtig! Ik ga hem ook halen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw geweldig lakje! Dat sand effect vind zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mwehh ik wilde deze zooo graag mar hij is overal uitverkocht bij mij in de buurt! Hij is zoooo mooi. En wat een prachtige nagels heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zo een tof kleurtje! Lijkt me alleen een rotklusje om dat weg te krijgen haha ! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lak! Ik ben dol op het liquid sand effect

    BeantwoordenVerwijderen