donderdag 26 september 2013

Jay-Z - Magna Carta... Holy Grail

Het nieuwe album van Jay-Z. Na zijn geniale album Watch The Throne met Kanye West keek ik hier echt naar uit. De titel Magna Carta... Holy Grail doet het klinken als het hoogtepunt van zijn muziekcarrière. En het kwam ook nog eens uit op mijn 21e verjaardag: 4 juli 2013. Dat moeten toch goede voortekenen zijn? Toch ben ik zwaar teleurgesteld. Er staan zeker een paar onwijs gave nummers op, maar over het algemeen ben ik niet onder de indruk. De teksten zijn hier en daar ontzettend goed, maar Jay-Z rapt vooral over hoe goed hij het inmiddels heeft en hoe goed en belangrijk hij als rapper is. De favorieten die ik heb, laat ik jullie vandaag horen, maar dit zijn dan ook de enige die ik van dit album aanraad.




Holy Grail
ft. Justin Timberlake

Picasso Baby


FuckWithMeYouKnowIGotIt
ft Rick Ross

Tom Ford

F.U.T.W.

Part II (On The Run)
ft. Beyoncé

SomewhereInAmerica



7 opmerkingen: