donderdag 19 september 2013

Catrice LE "Eve In Bloom"

De laatst tijd word ik niet meer zo getrokken door Limited Editions, vooral omdat ik bewuster nadenk over wat ik koop. Nadat ik echter mijn enige highlighter kapot heb laten vallen (so sad...) was ik op zoek naar een nieuwe. In de Limited Edition Eve In Bloom van Catrice zat er één, dus die heb ik meegenomen. Daarnaast zag ik een oogpotlood in een mooie paars/roze kleur die ik ook niet kon weerstaan. De Catrice Eve In Bloom collectie ligt nu in de winkels (vanaf september) tot en met half oktober.

Catrice - Eve In Bloom




Schattige verpakkingen. Ik neem aan dat het patroontje dat op alle producten in deze collectie terugkomt een bloem moet voorstellen. Een beetje apart, maar het heeft wel wat.



Het oogpotlood is er in twee kleuren: The Flower of Love en Floralilac. Ik heb de laatste en dat is een mooie, donker paars/roze kleur. De pigmentatie is erg goed -voor de foto met de swatch scroll naar beneden- zoals bij de meesten potloden van Catrice. Ik gebruik hem graag op mijn waterlijn als maar hij staat ook erg goed als lijntje boven je oog. -€1,99




De highlighter komt in de vorm van losse poeder die je huid tevens zou moeten helpen vocht vast te houden. Van dit laatste verwacht ik niet al te veel, maar daar doe ik het ook niet voor. De highlighter komt in één kleur, namelijk Bloomynous. Ik vind het een fijne verpakking want als ik deze -net zoals mijn voorgaande highlighter...- laat vallen, kan die in ieder geval niet kapot gaan. Er zit wel een sterke shimmer in maar als je niet te veel aanbrengt en er goed met een kwast overheen gaat, ziet het er prachtig uit. De highlighter heeft een roze ondertoon. -€5,59


Links zowel het oogpotlood als de highlighter, rechts ben ik met een poederkwast over de highlighter heengegaan om hem wat lichter te maken. Het is slecht op de foto te zien, maar dit geeft een mooie glans.


Catrice LE "Eve in Bloom"
Een romantische collectie van Catrice. Behalve de oogpotloden en de highlighter, bevat de Limited Edition ook nog nagelstickers met rozen, oogschaduw duo setjes, lip en wang crèmes en vijf nagellakjes. Een leuke collectie die goed bij het begin van de herfst past. 

8 opmerkingen:

  1. Lke the highlighter! Erg mooii. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb met allebei de producten nog in m'n handen gestaan, maar ik heb ze toch maar terug gelegd (shopping ban ;)). Vind ze wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Higlighter is mooi! Potlood vind ik niet zo, maar dat komt, omdat ik nooit zulke kleuren potlood gebruik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De highlighter is mooi! Ik kocht van de week ook een paar lakjes uit deze L.E die echt de moeite waard zijn :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de highlighter prachtig maar niet handig omdat het minerale poeder is, als het compact was had ik hem sowieso gekocht want hij ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal maar eens gaan kijken of er nog wat te halen valt ;)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen