zaterdag 17 augustus 2013

YouTube: Vlogumentary Official Trailer (2013)

Ik ben zo ontzettend excited over de video die ik jullie vandaag laat zien. Ik ben een echte YouTube-fan. Ik volg verschillende vloggers en videomakers dagelijks en ik zou het bijna een hobby van me kunnen noemen om op youtube te zitten, zoals het een hobby is om films te kijken of boeken te lezen. Shay Carl (van de Shay Tards) is al een hele tijd met een "project" bezig, namelijk: het maken van de Vlogumentary. De trailer is inmiddels uitgekomen en het ziet er onwijs gaaf uit. Ik ben ontzettend benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Als je ook maar een beetje van YouTube houdt -en ik denk dat de meeste van ons in ieder geval naar beauty guru's kijken ;)- moet je deze trailer even zien.



6 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo een Youtube kijker eerlijk gezegd, maar dit is wel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah hier ben ik ook benieuwd naar! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb helemaal niets met YT-ers maar vind het wel erg leuk dat er een project van is =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van YouTube, dus dit lijkt me geweldig. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen