maandag 12 augustus 2013

Shoplog 07-13 Maxi Dresses

Hoewel ik het nog altijd een beetje eng vind, ben ik gek op maxi jurken en rokken. Ze zijn zo stylish, waaien zo heerlijk mee in de wind en vooral op een tropisch eiland zou ik ze echt gepast vinden. Ik kon mezelf dan ook niet weerhouden en heb verschillende gekocht. Vandaag ga ik jullie deze onder andere laten zien.





Ten eerste heb ik een batman shirt gekocht op Ebay (klik voor de link). Die wilde ik al een tijdje en hij valt gelukkig heel mooi. Daarnaast een mouwloos bloesje van de H&M. De kleur is op de foto niet goed te zien maar het is een prachtig blauw/paars kleurtje. Heerlijk als je een beetje bruin bent.


Ik vind de Bijou Brigitte een heel leuk winkeltje, maar blijf het altijd moeilijk vinden daadwerkelijke pareltjes te vinden. Gelukkig zag ik in Goes dit schattige armbandje met zeesterren. Kostte rond de €8,00.


De linker jurk komt van de H&M en was €24,95. Het is een maat 38 wat normaal net iets te groot voor mij is, maar het was de laatste en ik vond hem zo gaaf. Als ik hem aan heb, valt het ook heel erg mee. De rechter komt van Ebay (klik voor de link) en kostte me toen ongeveer €15,-. Deze jurk is er met verschillende patronen -ook iets minder opvallende dan deze ;)- en andere kleuren. Ik was eerst nogal bang dat de jurk niet lang genoeg zou zijn of juist té lang, je loopt op Ebay natuurlijk altijd een beetje een risico dat het niets is. Gelukkig is de jurk precies goed en ik vind hem echt prachtig! Zeker een aanradertje om even op Ebay te kijken.

Ten slotte was ik echt nog op zoek naar een rok en dan het liefst koraal kleurig. Op Ebay zijn veel van dit soort Chiffon Maxi Skirts te koop, maar helaas was de koraalkleurige meestal het snelste uitverkocht. Op ten duur vond ik deze (klik voor de link), alleen zag ik bij de bezorgduur al dat ik de rok waarschijnlijk pas na mijn vakantie zou binnenkrijgen. Helaas pindakaas, maar ik wilde hem toch graag hebben. Totaal verrast was ik toen ik enkele dagen voor mijn vertrek een belletje hoorde: zou het dan toch mijn rok zijn? En ja hoor! Ook met deze rok ben ik heel tevreden. Het enige waar je wel op moet letten is dat je de rok echt laag moet dragen om het een mooie maxi rok te maken (dus niet te gebruiken als hoge taille rok). Daarnaast is de onderrok redelijk lang -tot over de knieën- wat op zich niet heel erg opvalt, maar het was mooier geweest als het iets korter was. Deze rok kostte toen €9,50.


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfits! Vooral de zwarte variant vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ben jij mooi met een maxi dress! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat badman t shirt is gaaf zeg! :D leuk geshopt! maxi dress staat je ook erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die gekleurde jurk van ebay is heel tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke shoplog! Die jurk met die gekleurde print vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen