maandag 26 augustus 2013

Kleancolor - Neon Pink




In de Glossybox van juni zat dit neon roze kleurtje van Kleancolor met de toepasselijke naam Neon Pink. Ik stond gelijk te springen om het kleurtje op mijn nagels aan te brengen, maar ik moest toentertijd veel werken dus het leek me niet echt gepast. Het leek me wel een top kleurtje voor op vakantie -neon ziet er prachtig uit bij een gebruinde huid- en dus heb ik kunnen testen hoe deze nagellak het twee weken volhoudt in de volle zon en in het zoute water van de zee.


Deze neon roze kleur is werkelijk prachtig. Ik bleef er maar naar kijken. Het valt onwijs op en is echt de eye catcher van je outfit. Persoonlijk hou ik daar wel van, zeker in de zomer wanneer je alleen maar wil genieten van felle en vrolijke kleurtjes. Nieuwe favoriet!

Om nog even duidelijk te maken hóe neon deze neon roze nagellak wel niet is, heb ik naast het kleurtje van Kleancolor een fel roze kleur van OPI gelegd: Kiss Me on My Tullips.


De kwaliteit van Kleancolor heeft me echt verrast. Kleancolor is een Amerikaans merk met leuke prijzen. Een nagellak van Kleancolor bevat namelijk 15 ml (evenveel als OPI) en kost slechts €3,95 per flesje. Ik had dus geen hoge verwachtingen van de kwaliteit, maar dat was onterecht. Neon Pink bracht makkelijk en snel aan, zonder strepen, zonder bubbels, en was redelijk snel droog. Ik zelf gebruik nooit een topcoat, maar dit lakje zou dat eventueel wel kunnen gebruiken omdat het eindresultaat niet súper glossy is (op de foto hieronder zie je dat goed). Al met al ben ik echt onder de indruk en het zou zo kunnen dat ik in de toekomst nog meer kleurtjes van het merk ga proberen.

Daarnaast heeft Neon Pink het ontzettend goed volgehouden op mijn vakantie. De nagellak bleef fantastisch zitten. Ik heb mijn nagels na zes dagen wel opnieuw gedaan (wéér met Neon Pink) omdat ik het gevoel had dat de roze kleur iets minder fel werd door het zoute water. Op zich viel het wel mee, maar ik was zo verliefd op het neon dat ik het wel even opnieuw wilde doen.



Het flesje doet me sterk denken aan de flesjes van OPI. Ze zijn even groot en hebben beide grote zwarte doppen. De flesjes van Kleancolor zijn alleen iets gedetailleerder wat een speelsere uitstraling geeft, I like it. Ook zit er net zoals bij OPI onderop het flesje een stickertje waar de naam op staat.


Kleancolor is voor €3,95 online te koop bij onder andere Pretty Polish en de Kleancolor webshop.

25 opmerkingen:

  1. Wauww, mooie kleur! Vind je nagels trouwens ook mooi :)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig felle kleurtje, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi kleurtje :D love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kleurtje, vind het wel leuk zo fel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kleur! Ik vind zelf ook dat het in de zomer echt lekker fel mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook een lakje van dit merk en was ook verbaasd van de goede kwaliteit van dit toch wel budgetmerk! Ik ben er heel tevreden over :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt hè! Altijd leuk als je zo verrast wordt :) X

      Verwijderen
  7. Wat een prachtig kleurtje, heel mooi :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lak en zeker voor dat geld. Lekker fel inderdaad! Je hebt een leuke blog, ik volg je vanaf nu via Bloglovin! Zou leuk zijn als je me terug volgt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kleurtje! fijn merk wel! gebruik er ook graag de stripers van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe kleur!
    Ik durf neon roze nog niet aan op mijn nagels haha.
    Ik heb wel al neon geel gebruikt en ik zal neon roze snel gaan uitproberen op mijn nagels! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou echt van roze dit is echt een super kleur.

    Ik volg je nu via bloglovin, het zou leuk zijn als je mij ook volgt.
    Neem een kijkje op mijn site http://inspiiredbylife.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen