zaterdag 3 augustus 2013

ELF - Coral Dream



Voor mijn ELF-doop heb ik ook nagellak in huis gehaald. Want laten we eerlijk zijn, nagellak is toch wel mijn favoriete beauty product. Omdat ik deze zomer helemaal fan ben van koraalkleurige lakjes ging ik voor Coral Dream.



De kleur is moeilijk met mijn camera te vangen. Het lijkt zo meer oranje dan het werkelijk is. Desalniettemin kan ik vertellen dat het een prachtig, fel zomers kleurtje is. Koraal met een meer oranje tint dan roze, wat voor de verandering ook wel eens leuk is. I like it, I like it a lot! 



Daarnaast ben ik ontzettend verrast door de kwaliteit. Deze €2,- kostende nagellak lakte makkelijk, niet te dik, gaf geen strepen en ook geen bubbels. Het duurde wel even voordat mijn nagels droog waren, maar het resultaat mag er wezen. Ik heb op bovenstaande foto's maar één laagje gebruikt, naar mijn mening waren extra lagen of een topcoat overbodig. Lovely. 




ELF nagellak is voor €2,00 online te koop op de ELF webshop.

12 opmerkingen: