woensdag 14 augustus 2013

Dove Maximum Protection Deodorant

Ik gebruik deodorant dagelijks. Daarnaast scheer ik mijn oksels ook -bijna- dagelijks. Helaas gaan deze twee dingen meestal niet zo goed samen: deodorant opdoen ná het scheren is meestal een hel. Het prikkelt, jeukt en is bovendien niet goed voor je huid die door al dat scheren al genoeg te lijden heeft. Dove kwam daarom met de Maximum Protection Deodorant, die behalve beschermen tegen zweet ook de huid verzorgt. Mijn aandacht was getrokken.




Een deodorant kan nog zo verzorgend zijn, mijn nummer één prioriteit is -vanzelfsprekend- een goede bescherming tegen zweet en geurtjes. Ik moet eerlijk zijn dat ik zelf nogal een vooroordeel heb over deodorant rollers en crèmes: ik heb altijd het idee dat deze minder goed werken.

De Maximum Protection moet je in de avond voordat je gaat slapen opdoen. 's Nachts doet de deodorant zijn werk en de volgende dag ben je beschermt. Maak je geen zorgen, je kan 's ochtends ook nog gewoon douchen, de deodorant blijft werken. Ik vind dit een heel fijn idee en daarnaast werkt het goed. Ik heb de volgende dag nergens last van! Ik heb ook niet het gevoel dat ik in de loop van de dag opnieuw moet bijwerken, terwijl ik dat normaal wel heb.



De deodorant heeft een draaitechniek. Draai aan de knop onderin en de zalf/crème/deodorant komt naar boven. Ik ben iemand die graag 's avonds doucht voor het slapen gaan en dan scheer ik dus ook mijn oksels. Het is heerlijk om direct daarna de Maximum Protection te gebruiken, omdat het echt verzorgend aanvoelt aan je huid. Like! 


Ik heb de neutrale geur, Original Clean. Verder is er nog Go Fresh Cucumber & Green tea en Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana. Ik vind het een mooie en frisse verpakking.

Het is wel een prijzige deodorant, namelijk €7,49. Toch heb ik dat er wel voor over. De Maximum Protection verzorgt mijn okselhuid goed en werkt bovendien super.


Dove Maximum Protection Deodorant 
Prijs: €7,49
Waar: Etos, Kruidvat, etc
Een deodorant die je in de avond voor het slapengaan moet opdoen waardoor je de volgende dag optimaal beschermt bent. Werkt de hele dag door en verzorgt je okselhuid daarnaast ook nog. Aan de dure kant, maar dat is de deo naar mijn mening zeker waard.

6 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! ik heb altijd dove deo's (gewoon spuit) maar vind dit soort sticks van rexona ook fijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me erg fijn! Ik ben zelf alleen bekend met de odorex extra dry, die werkt ook zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik ga hem ook eens proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt mij wel een fijne deo! Ik maak nu gebruik van de dove cream sticks

    BeantwoordenVerwijderen