zaterdag 20 juli 2013

Verjaardagslog 04-07-13

Twee weken terug ben ik 21 geworden (klik). Ik ben weer ontzettend verwend. Ik had een paar weken terug al een verlanglijstje gemaakt met genoeg tips en ideeën over wat mijn hartje verlangde. Vandaag laat ik jullie zien wat voor leuks ik gehad heb.





Ik heb behoorlijk wat boeken gehad waar ik ontzettend blij mee ben. Altijd handig als de vakantie er aan komt. Ten eerste Joyland van Stephen King -één van mijn favoriete schrijvers- van mijn ouders.


Daarnaast heb ik van mijn ouders Tomb Raider Survivor voor de computer gekregen. Onwijs gaaf en heb hem al bijna uitgespeeld. Heerlijk en prachtig spel. Ik heb ten slotte van mijn ouders een fotoboek gehad met foto's van mijn leven tot nu toe. Heel persoonlijk en ik ben er heel blij mee.


Van mijn vriend heb ik onder andere kaartjes voor Soldaat van Oranje gekregen. Hier ben ik -samen met het fotoboek- het meest blij mee. Zo'n verrassend en origineel cadeau! Plus ik vind musicals altijd gaaf, maar eigenlijk ga ik nooit omdat het toch wel een duur avondje uit is. Soldaat van Oranje lijkt me prachtig en ik heb ontzettend veel zin om samen met mijn vriend te gaan. We gaan in december.


Daarnaast heb ik van mijn vriend Batman Begins en The Dark Knight gekregen. Van zijn ouders heb ik The Dark Knight Rises gekregen, dus de trilogie is compleet. Mijn vriend en ik hebben de films vorige week allemaal al weer gezien: love them.


Van mijn zus en haar vriend heb ik een abonnement op de National Geographic gehad. Leuk cadeautje wat elke maand op de mat gaat vallen.



Van mijn "schoonouders" heb ik ook nog drie boeken gehad. Ten eerste The Great Gatsby (Engels) van F. Scott Fitzgerald. Veel kleiner en dunner dan ik had verwacht, maar daarom wel een fijn boek voor in mijn handbagage. Daarnaast En Dan Nog Iets van Paulien Cornelisse. Ik heb Taal Is Zeg Maar Echt Mijn Ding al gelezen en die vond ik onwijs leuk. Echt iets voor mensen die van de Nederlandse taal houden. Ten slotte het boek The Woman Who Went To Bed For A Year (Engels). Dit boek kende ik nog niet dus ik vond het een hele leuke verrassing. Had het zelf waarschijnlijk nooit gekocht dus leuk om zoiets te krijgen. Van een vriendin heb ik Verloren Vrouw van Gillian Flynn gekregen. Deze wilde ik graag want het schijnt een onwijs goede thriller te zijn.





Van mijn oom en tante kreeg ik dit leuke nagellaksetje. Iets waar ik altijd blij mee ben. De Feather nagellak heb ik al op gehad en die is onwijs mooi.


Ten slotte wilde ik The Maze Runner trilogie van James Dashner onwijs graag hebben dus die heb ik gekocht van het geld wat ik nog met mijn verjaardag heb gehad. Deze boeken -The Maze Runner, The Scorch Trials en The Death Cure- schijnen onwijs gaaf te zijn en vooral aan te raden voor mensen die The Hungergames een toffe serie vonden. Ik wilde ze al een hele tijd maar was aan het wachten totdat ze in het Nederlands werden vertaald. Dat duurt me veel te lang dus heb ik besloten gewoon de Engelse boeken te kopen. Ik neem ze mee op vakantie en zal er daarna zeker reviews over schrijven. Nu al zoveel zin om aan al die boeken te beginnen!

Ik ben verwend, non? Heerlijk om jarig te zijn!


13 opmerkingen:

  1. Leuke kado's, je ben lekker verwend geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soldaat van Oranje is zo ontzettend gaaf en mooi, ben er ook geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes! Die ballon is top :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe cadeaus! Ik heb de nieuwe TR ook en wat een geweldig spel inderdaad! Loved it, de beste TR game tot nu toe vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Agree! Onwijs gaaf dat je wat meer vrijheid hebt. X

      Verwijderen
  5. Leuke cadeautjes heb je gehad!De laatste foto is erg leuk.

    PS: Doe je mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte!! Leuke cadeaus heb je gehad!

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO mooie cadeautjes. Mijn handen beginnen al te jeuken bij het aanzicht van de herôme spulletjes :)

    Ontvang gratis mijn e-book, bij aanmelding van de nieuwsbrief!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je lekker verwend meis, Leuk!
    Ik ben ook erg benieuwd naar "En dan nog iets"
    "Taal" vond ik iig ook erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan nog iets vind ik superleuk. :) En wat een lief cadeau van je vriendje. Ik had Soldaat van Oranje juist aan mijn vriend cadeau gedaan voor zijn verjaardag haha. Het was echt prachtig dus alvast veel plezier. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha toevallig! Dank je! Heb er ook echt onwijs veel zin in. X

      Verwijderen
  10. Nog gefeliciteerd! Je bent lekker verwend haha :)

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen