zaterdag 27 juli 2013

Shoplog Forever 21

Al jaren ben ik een trouwe fan van de Forever 21 site. Ik scroll eindeloos door de pagina's met sieraden en maak graag wishlists aan. Maar tot enkele weken geleden bleef het altijd alleen bij windowshoppen. Hoe mooi ik alles ook vond, tot kopen kwam het nooit. Op een normale avond was ik weer eens sieraden bij elkaar aan het sprokkelen toen ik dacht: why not give it a go? Toen ik daarna ook nog een trui vond die voor mij gemaakt leek, móest ik wel een aankoop doen. Vandaag laat ik jullie zien wat ik gekocht heb.







Alles zat netjes apart verpakt in plastic zakjes met de prijskaartjes er nog aan. Netjes! Ikzelf heb met PayPal betaald -ik ben van plan binnenkort een Ebay post te maken met daarbij ook informatie over PayPal- maar tegenwoordig kun je op de Forever 21 site ook gebruik maken van iDeal. Ideaal!



Gold is the new silver. Voor mij in ieder geval. Vroeger was ik echt een zilver-meisje, nu ben ik alleen nog maar blij te maken met goud. De middelste ketting valt een stuk groter uit dan verwacht, maar ik vind hem echt gaaf. Wel eentje die op zich zelf gedragen moet worden: het is zeker een eye catcher. Daarnaast twee kortere kettingen, waarvan vooral de Jaguar mijn hart sneller doet kloppen.

Prijzen: Kissing Couple Necklace - €4,90 / Rhinestoned Jaguar Necklace - €2,90 / Cutout Hearts Charm Necklace - €3,90


Cute! Ik ben de laatste tijd gek op hartjes en lieve dingetjes in mijn sieraden. Misschien een teken dat ik nog steeds gek ben op mijn lieve vriendje? Of een teken dat ik bij gebrek aan cadeautjes in de vorm van sieraden van hem het maar over compenseer met dit soort uitingen? I'll never know ;)

Prijs: Love ID Bracelet - €3,90




Knokkelringen vond ik altijd maar apart. Tot ik dit setje per ongeluk zelf aanschafte. Achteraf gezien stond er zeer opvallend bij "Midi Rings" en daarnaast had het feit dat het één maat was me ook wel kunnen alarmeren, maar dat terzijde. Ik vind het echt een stoere look geven en ik draag ze graag gecombineerd: meestal het hartje om mijn pink en het "katje" om mijn middelvinger. De andere ring is een normale ring met een schattig mintgroen hartje, leuk voor in de zomer.

Prijzen: Cat & Heart Mide Ring Set - €2,90 / Heart & Arrow Ring - €2,90


Last but not least: deze onwijs gave Alice in Wonderland trui. Alice in Wonderland is één van mijn favoriete verhalen en toen ik deze trui in de webshop zag, wist ik gelijk dat ik hem móest hebben. Ik ben er helemaal verliefd op en hoewel het momenteel ontzettend warm is in Nederland, is het waarschijnlijk mijn favoriete kledingstuk van het moment. Love it! 

Prijzen: Alice in Wonderland Pullover - €19,95

Al met al ben ik heel tevreden over de verzendwijze van Forever 21 en de kwaliteit van alle artikelen. Ik ben overal blij mee en het is dat ik voor mijn gevoel weer even moet wachten met nieuwe sieraden kopen, anders had ik zo weer een bestelling geplaatst. Aanradertje!

14 opmerkingen:

  1. Wat is die "kissing Couple" ketting leuk zeg! en die trui geweldig! :D
    Leuke aankopen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui!! Very nice. En leuke sieraden ook :) Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Die trui van Alice in wonderland is schattig :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sieraden! Ik ben nu toevallig aan het kijken op de webshop hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die ringen zijn echt heel tof!

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke sieraden! En dat T-Shirt van Alice in Wonderland is zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke sieraden x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen gedaan,ik ben er ook pas geweest,in Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen