woensdag 17 juli 2013

Shoplog 15-07-13

Vakantie! Dus tijd om wat onzinnige aankopen te doen. Mijn zus is samen met haar vriend twee weekjes op vakantie, dus mijn vriend en ik passen een aantal dagen op de kat en het appartement in Houten. Vrijdag zijn we naar Utrecht geweest en maandag naar Houten. Aangezien ik eigenlijk al genoeg kleding voor de zomer heb, had ik geen zin om daar naar te zoeken. Daarnaast zit ik officieel nog steeds in mijn no buy wat betreft overbodige beauty en nagellak, dus ook dat heb ik (bijna) niet gekocht. Kijk mee naar al de aankopen die ik heb gedaan bij onder andere de Action, Budget (?), Kruidvat en Flying Tiger.


Ik heb de producten meer op "thema" bij elkaar gezet dan op winkel, dus de winkels staan compleet random door elkaar. Dat je even weet hoe handig ik ben.


Het leek mij wel een slim idee om op vakantie slechts reinigingsdoekjes mee te nemen in plaats van een fles met reiniging en een fles met tonic. Vandaar dat ik deze goedkope doekjes (€1,69 p/s) van de Kruidvat heb gekocht. Achteraf realiseerde ik me dat ik op vakantie eigenlijk bijna geen gezichtsmake-up draag, maar je gezicht reinigen is nooit verkeerd. Daarnaast remover pads van €1,99 omdat die bijna op zijn en neusstrips €2,99.



Vorig jaar kreeg ik in één van mijn Glossyboxen de Aloe aftersun van No-Ad. Ik nam hem mee op vakantie in Griekenland en ik vond hem heerlijk. Hij rook lekker en voelde verkoelend aan. Dit jaar ben ik dus bewust op zoek gegaan naar deze aftersun voor komende vakantie en ik vond hem voor €4,99 bij de Kruidvat. In de Action kwam ik echter ook wel een interessant-uitziende aftersun tegen voor maar €1,79. Ook maar even uitproberen dus. Daarnaast bij de Action een gezichtsscrub gekocht: sinds mijn nieuwe pil is mijn huid onrustig dus een scrub kan geen kwaad (€1,39).


Oké ik heb me niet helemaal aan mijn no buy gehouden. Ik heb een nagellakje gekocht. Ik zag deze crocadile cracker van de nieuwe LE van Catrice en ik moest hem hebben! Ik ben heel nieuwsgierig of hij de aankoop ook daadwerkelijk waard gaat zijn... De watjes (€0,89) en de lippenbalsems (€0,99) komen van de Budget.


Omdat het hartje zomer is, leek het mij een goed idee alvast kaarsen voor de winter te kopen (je kan maar beter goed voorbereid zijn). Ik heb deze heerlijke vanille waxinelichtjes bij de Action gekocht voor €1,35 en het oliebrandertje kostte €1,39.


Ik doe mijn make-up altijd op mijn bed bij het raam (voor goede lichtinval) en het spiegeltje wat ik altijd op mijn vensterbank zet is onlangs kapot gegaan (mais non zeven jaar ongeluk). Bij de Flying Tiger kocht ik voor een mooie €2,- dit nieuwe spiegeltje. Daarnaast kocht ik een onwijs gave roze iPhone/iPod dock (€15,-). Super handig. Ik heb momenteel alleen nog maar een iPod Touch maar ik wil onwijs graag een iPhone 4S.... Des te meer motivatie om die te kopen dus!


Je kunt nooit genoeg lekkerheid hebben. Vooral die wijnballen -nou ja, die blauwe is blijkbaar een "skyball"- roepen mijn naam.



Ten slotte heb ik wat accessoires gekocht voor het introductiekamp wat ik mede organiseer. Hoe gaaf zijn die nep tattoos? De panterprint leggings komen van de Action voor €1,99 en de tattoos van de Budget voor €0,39.

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke dingen geshopt :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog! De reinigingsproducten van Kruidvat eigen merk zijn prima, gebruik ze zelf ook. Dat oliebrandertje van de Action heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop leuke dingetjes :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker geshopt meid! :D
    Ben benieuwd hoe de Crackle jou bevalt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een super leuke dingen gekocht zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die iPod dock is echt chill. En roze! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb die reinigingsdoekjes van Kruidvat laatst ook gekocht. Lekker snel en makkelijk! Leuke dingetjes heb je verder geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen